میهن صنعت :

تفحص از خودروسازان در لیست انتظار

میهن صنعت : عضو کمیسیون صنایع گفت: زمان بررسی، تحقیق و تفحص از خودروسازان منوط به اولویت‌بندی‌ها و برنامه کار مجلس بوده و بر این اساس هیئت رئیسه آن را در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش «میهن صنعت» به نقل از باشگاه خبرنگاران، رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به اینکه طرح تحقیق و تفحص از خودروسازان در اولویت‌بندی برای تایید نهایی قرار دارد، گفت: تحقیق و تفحص از خودروسازی در کمیسیون صنایع رای آورد كه پس از طی مراحل قانونی در صحن علنی و تعیین اعضای آن، تحقیق و تفحص آغاز می‌شود.

وی در ادامه افزود: زمان بررسی تحقیق و تفحص از خودروسازان منوط به اولویت‌بندی‌ها و برنامه کاری مجلس بوده و در وقت مقتضی به آن رسیدگی خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع در مجلس در پاسخ به این سوال که چرا مدت زمان رسیدگی به طرح تحقیق و تفحص به دارازا کشیده است، پاسخ داد: رسیدگی به هر طرح یا لایحه زمان مربوط به خود را دارد و اکنون تعداد طرح‌های دوفوریتی که در دستور کار مجلس است زیاد شده که براساس زمانبندی باید آنها در اولویت قرار گیرند، برهمین اساس باید طبق آیین‌نامه داخلی و زمانبندی مشخص شده، هیئت رئیسه آنها را در دستور کار مجلس قرار دهد.

وی در پایان با اشاره به محورهای تحقیق و تفحص تصریح کرد: مبنای قیمت‌گذاری بر روی خودروها، دلیل افزایش قیمت خودرو، مبنای انتخاب افرادی که به کار گماشته شده‌اند و … از جمله محورهای تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=8608
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه