سرمربی پرسپولیس:

تقابل با پیکان از لحاظ انگیزه دیدنی خواهد بود

سرمربی پرسپولیس گفت: تقابل با پیکان از لحاظ انگیزه دیدنی خواهد بود و هدف ما این است که فاصله امتیازی در جدول را حفظ کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، درباره دیدار این تیم با پیکان بیان کرد: خیلی خوشحالم که پس از مدت‌ها لیگ برتر آغاز شده و فوتبال راه خودش را ادامه می‌دهد. در چند ماه گذشته زمان سختی را پشت سر گذاشتیم. از ماه قبل تمرینات را شروع کردیم و تلاش کردیم از لحاظ بدنی، بازیکنان را به شرایط خوبی برسانیم.

او افزود: تمرینات تاکتیکی و ۴ بازی تدارکاتی برگزار کردیم و برای بازی با پیکان آماده هستیم.

یحیی گل محمدی ادامه داد: پس از چند هفته بازیکنان راحت‌تر می‌توانند در زمین بازی کنند. قطعا بازی راحتی مقابل پیکان در پیش نداریم. پیکان در انتهای جدول است و دوست دارد امتیاز بگیرد و این شرایط را سخت می‌کند. تقابل ۲ تیم از لحاظ انگیزه دیدنی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پایان در مورد حضور نداشتن هواداران در ورزشگاه گفت: نبود هواداران بیشترین ضربه را پرسپولیس خواهد زد، زیرا پرسپولیس پرطرفدار‌ترین تیم ایران و آسیا است و نبود آن‌ها شرایط را برای ما سخت می‌کند، اما آن‌ها را در قلب خود حس می‌کنیم./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=197256
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه