میهن صنعت گزارش می دهد:

تقابل دیدنی خودروهای الکتریکی آئودی و جگوار لندرور در ژنو

خودروی الکتریکی آئودی e-tron برای رقابت با نسخه های تسلا مدل X و جگوار لندرور I-Pace در نمایشگاه بزرگ ژنو در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروی الکتریکی آئودی e-tron برای رقابت با نسخه های تسلا مدل X و جگوار لندرور I-Pace  در نمایشگاه بزرگ ژنو در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

خودروی آئودی e-tron نخستین محصول این برند آلمانی است که در بازار خودروهای شاسی بلند پریمیوم قرار می گیرد.

به نظر می رسد، این محصول آلمانی در بازار کشورهای آمریکا و چین با استقبال خوبی مواجه شود.

همان طور که درتصاویر مشخص است، طراحی این محصول آئودی بر عهده ی طراح مشهور آئودی مارک لیتچه است و در واقع از نسخه ی کانسپت آئودی در سال 2015 الهام گرفته شده است.

شکل ظاهری متمایز و نمای عقب شبیه به نسخه های کوپه منجر شده تا در مقایسه با دیگر شاسی بلندهای آئودی، از طراحی شیک تری برخوردار باشد.

در کابین این خودرو انتظار می رود، کاربران شاهد حضور مجموعه ای از فناوری های پیشرفته ی آئودی A8 باشند که از جمله می توان به اینفوتیمنت مجهز به دو نمایشگر و فناوری های سطح 3 خودران اشاره کرد.

لازم به ذکر است، خودروی الکتریکی e-tron 5 سرنشینه بوده و فضای داخلی آن مشابه نسخه های  Q5’s است.

این شاسی بلند الکتریکی براساس پلتفرم MLB ساخته شده و اما در بخش فنی اطلاعات زیادی در دسترس نیست و به نظر می رسد 3 پیشرانه برای این خودرو الکتریکی در نظر گرفته شده است.

به علاوه، شرکت آئودی مدعی است که این خودرو انقلابی در هربار شارژ می تواند 300 مایل بر ساعت را بپیماید.

برای اطلاع از جزییات این خودرو الکتریکی و تقابل دیدنی آن با جگوار لندرور I-Pace می بایست تا رونمایی آن در نمایشگاه ژنو منتظر ماند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=148701
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه