میهن صنعت:

تقدیر سازمان حمایت از سازمان صمت‌کهگیلویه و بویراحمد

سازمان صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه برتر در اعمال قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در ارزیابی موضوع ماده(۶) قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب مجلس شورای اسلامی و آیین نامه اجرایی آن و تصویب نامه هئیت وزیران، سازمان صنعت و معدن و تجارت استان به عنوان دستگاه برتر در سال ۹۶ در سطح استان انتخاب شد.

ضوابط تعیین و اعلام قیمت، درج و اعلام قیمت به صورت کاملا شفاف، کاهش قیمت تمام شده و انرژی مصرفی، دارا بودن شرایط کیفی کالا و خدمات مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی، بسته‌بندی بهداشتی و مناسب، تنوع و نوآوری، فعال بودن واحد طرح و توسعه، دارا بودن واحد رسیدگی به شکایات مشتریان، جبران خسارت احتمالی برای مصرف‌کنندگان و داشتن واحد اندازه‌گیری رضایتمندی مشتریان ازجمله شاخص های مهم درنظرگرفته شده دراین ارزیابی بوده است.
در همین راستا معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان کشور طی حکمی از خدمات داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت به عنوان مدیر دستگاه برتر در جلب رضایت مصرف کنندگان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=165852
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه