«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تقویت قیمت نفت علیرغم نگرانی هایی در خصوص تقاضای سوخت

بهای نفت در روز سه شنبه پس از افت خود طی معاملات اخیر تقویت شد اگرچه نگرانی در خصوص تقاضای سوخت در هند با افزایش شمار مبتلایان به کرونا وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت در روز سه شنبه پس از افت خود طی معاملات اخیر تقویت شد اگرچه نگرانی در خصوص تقاضای سوخت در هند با افزایش شمار مبتلایان به کرونا وجود دارد.

شاخص نفت برنت 36 سنت معادل 0.6 درصد رشد داشته و به ازای هر بشکه نفت 66 دلار و یک سنت معامله شد و نفت وست تگزاس اینترمیدیت نیز با افزایش 36 سنت به 62 دلار 27 سنت در هر بشکه رسید.این دو شاخص نفت به ترتیب در معاملات روز گذشته افت 0.7 و 0.4 درصدی را تجربه کردند.

اعضای اوپک پلاس صرف نظر از مشکلات هند و آمار بالای تعداد مبتلایان به کرونا قرار است که در نشست این هفته سیاست عرضه نفت به بازار را مورد بررسی قرار دهند.کمیته فنی اوپک پلاس پیش بینی خود برای افزایش تقاضا در سال جاری را حفظ کرده است اگرچه تعداد مبتلایان به کرونا در کشورهایی مانند هند رو به افزایش است.

دولت هند از ارتش این کشور درخواست کمک کرد و قرار است که شماری از کادر درمانی بازنشسته نیروهای مسلح به خدمت فراخوانده شوند. از طرفی دیگر کشورهایی مانند انگلیس، آلمان و آمریکا برای مقابله با این بیماری وعده کمک داده اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=209987
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه