میهن صنعت :

تمام خودروهای تولیدی در کشور تا پایان سال باید به 2 کیسه هوا مجهز شوند

میهن صنعت : رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در گردهمایی مدیران سازمان استاندارد ایران و پژوهشگاه استاندارد در بندرعباس گفت : از ابتدای سال آینده نیز از تولید خودروهای بدون 2 کیسه هوا جلوگیری می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در گردهمایی مدیران سازمان استاندارد ایران و پژوهشگاه استاندارد در بندرعباس گفت : از ابتدای سال آینده نیز از تولید خودروهای بدون 2 کیسه هوا جلوگیری می شود.

اکنون تمام سواری‌ها به غیر از پراید با حداقل یک کیسه هوا تولید می‌شوند.
برزگری افزود : به شرکت سایپا نیز مهلت داده شد تا پایان امسال تمام محصولات پراید را به کیسه هوا مجهز کند.

وی گفت : در 11 ماه امسال اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی هرمزگان با 76 میلیارد تومان درآمد ، بیشترین درآمد را در بین استان های کشور داشت.

اداره استاندارد هرمزگان در 11 ماه امسال 575 پروانه کاربرد علامت استاندارد را در بخش کشاورزی صادر کرده که این آمارها نشان دهنده حجم زیاد فعالیتهایی است که باید در این استان انجام شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت : باتوجه به حجم ورود و خروج کالا از هرمزگان با نظارت و استانداردسازی کالاها در این استان ، استان های دیگر کشور نیز از آن بهره مند می شوند.
برزگری افزود : بررسی عملکرد سازمان ملی استاندارد در سال 91 و تدوین برنامه های این سازمان در سال 92 از مهمترین اهداف برگزاری این گردهمایی است.

وی با اشاره به اجرای طرح توسعه جامع استانداردسازی کشور افزود : در این طرح چهار ساله 78 هزار واحد تولیدی محصولات خود را با استانداردها تطبیق می دهند.

برزگری مهمترین وظیفه این سازمان را بالابردن کیفیت کالاهای ایرانی دانست و گفت : افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان از کالاهای ایرانی ابزاری برای مقابله با تحریم هاست.

مدیرکل استاندارد هرمزگان و تحقیقات صنعتی هرمزگان نیز با اشاره به بررسی روزانه بین 250 تا 300 اظهارنامه در این اداره کل گفت : در 11 ماه امسال بیش از 70 هزار اظهارنامه گمرکی و 80 هزار نمونه کالا در استان بررسی شد.
از ابتدای سال تاکنون 140 پروانه کاربرد علامت استاندارد در هرمزگان صادر شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13804
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه