مدیر فروش چری عنوان کرد:

تمام محصولات چری با قیمت مصوب به فروش می رسند/آریزو 6 به زودی معرفی می شود

مدیر فروش چری در حاشیه مراسم تست درایو عمومی خودرو آریزو ۵ توربو در جمع خبرنگاران گفت : در حال حاضر برنامه ای برای افزایش قیمت خودروهای چری نداریم و به زودی محصول جدید چری در ایران را رونمایی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت چری در یک بعد از ظهر گرم تابستانی با برگزاری تست درایو عمومی خودرو آریزو ۵ توربو پذیرای خریداران محصولات چری در ایران شد که در این مراسم جدیدترین شرایط فروش ویژه تابستانه محصولات چری در ایران اعلام شد.

در حاشیه این مراسم غفاری، مدیر فروش محصولات چری با اشاره به وضعیت بازار خودروهای این شرکت در ایران گفت : شرکت ما سالهاست که فعالیت منظمی در تولید خودرو دارد و با توجه به شرایطی که در بازار حاکم شده، مشتریان تمایل بیشتری نسبت به خرید خودرو هایی با قیمت مناسب ولی با کیفیت دارند.

وی افزود : شرکت ما سالهاست که فعالیت منظمی در تولید خودرو دارد و با توجه به شرایطی که در بازار حاکم شده، مشتریان تمایل بیشتری نسبت به خرید خودرو هایی با قیمت مناسب ولی با کیفیت دارند. ما از همان ابتدا شرایط مناسبی را برای مشتریان فراهم کردیم و همواره پشت مشتریان خود ایستاده ایم. برای مثال دو سال سرویس رایگان برای خودرو تیگو7 و همینطور 5 سال گارانتی برای خودروهای تیگو 5 و آریزو 5 نمونه هایی از وجود شرایط مناسب فروش شرکت چری هستند.

غفاری ادامه داد : در حال حاضر با توجه به شرایطی که در بازار خودرو ایجاد شده است تنها شرکتی که توقف فروش نداشته، شرایط فروش مناسبی را اعلام کرده و تحویل به موقعی نیز دارد شرکت مدیران خودرو است. همچنین برنامه های تست درایو و شرایط ویژه ای که برای مشتریان در نظر گرفته شده بود همچنان پابرجاست و این باعث شده است تا اعتماد مشتریان حتی در وضعیت موجود بازار همچنان حفظ شود و بتوانیم رتبه یک را در خدمات پس از فروش داشته باشیم.

مدیر فروش چری در پاسخ به این پرسش خبرنگار میهن صنعت مبنی بر اینکه آیا افزایش قیمت خواهدی داشت یا خیر، گفت : افزایش قیمت مسئله آسانی نبوده زیرا نیاز به مجوز و نظارت سازمان ها و ارگان های نظارتی کشور دارد و بدون این دو هیچ افزایش قیمتی امکان پذیر نیست. در حال حاضر قیمت فروش خودرو ها قیمت مصوب است و ارز مورد نیاز نیز تامین شده و با توجه به فروش مناسب خودرو های چری در بازار، فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت نخواهیم داشت .

غفاری در خصوص وضعیت تامین قطعات محصولات چری با توجه به شرایط کشور اظهار کرد : هم اکنون قطعات مورد نیاز برای حدود سه ماه آینده در انبارها موجود است و مشکلی برای تامین قطعات نخواهیم داشت.تغییرات ایجاد شده در روند توزیع قطعات، مربوط به نمایندگانی می شود که قطعاتی مازاد بر میزان مورد نیاز می گرفتند و در حال حاضر برای جلوگیری از ایجاد مشکل در تامین قطعات مراحل توزیع با دقت بیشتری طی می شود.

وی در پایان با اشاره به زمان معرفی محصولات جدید چری در ایران گفت : دوستان ما در بخش بازاریابی در حال فعالیت برای معرفی و این دو محصول هستند و اطلاع رسانی های لازم را به عمل خواهند آورد.هیچ یک از برنامه های در حال انجام را متوقف نکرده ایم و برنامه معرفی و عرضه این محصولات پابرجا هستند. یکی از این محصولات به نام آریزو 6 به زودی معرفی خواهد شد که می تواند به عنوان یک سدان لوکس فضای مناسبی را در بازار ایران به وجود آورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=156963
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه