میهن صنعت :

تمایل به استفاده از تیبا به عنوان تاکسی در شهر شیراز وجود دارد

میهن صنعت : علیرضا پاک فطرت- شهردار شیراز ضمن بازدید از سالن گروه خودرو سازی سایپا از حضور این گروه در نمایشگاه خودرو و قطعات شیراز تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس علیرضا پاک فطرت- شهردار شیراز با اشاره به حضور گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه و رونمایی از پنج محصول جدید خود گفت: با وجودی که تعدادی خودرو های وارداتی و خارجی در نمایشگاه بسیار زیاد شده است با این حال حضور محصولات داخلی گروه سایپا جای تقدیر و افتخار دارد.

وی گفت: قیمت پایین محصولات سایپا مزیتی است که اقشار کم درآمد جامعه نیز قابلیت بهره گیری از آن محصولات را دارند علاوه براین مصرف پایین سوخت محصولات سایپا نیز مزیت دیگری است که با توجه به گران شدن سوخت در کشور باعث علاقمندی بیشتر افراد به محصولات این گروه شده است.

پاک فطرت گفت: امیدوارم شرکت های داخلی با تلاش بیشتر در جهت بالابردن توان کیفی و رقابت پذیری محصولاتشان با رقبای خارجی حرکت کنند و قطعا این موضوع دست نیافتنی نیست.

 شهردار شیراز در مورد استفاده از خودرو تمام ایرانی تیبا در ناوگان عمومی شهر شیراز گفت: در این موضوع براساس نظرات کارشناسان فنی وزارت کشور عمل خواهیم کرد و اگر این تائیدیه به ما داده شود قطعا از این موضوع استقبال خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه تاکسی رانی در کشور یک سیستم حمل و نقل عمومی است و مردم تمایل به هزنیه کمتر در این خصوص دارند استفاده از خودرو تیبا با توجه به قیمت مناسب آن به نظر مفید می باشد علاوه بر این خودرو تیبا از شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور نیز بهره مند است و تمایل به استفاده از این خودرو در شهر شیراز وجود دارد البته باید با وزارت کشور هماهنگی در این خصوص صورت پذیرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=51564
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه