میهن صنعت:

تمدید طرح کلینیک زمستانه خودروهای هیوندای تا 6 بهمن ماه

شرکت KTL؛ نماینده خدمات پس از فروش محصولات هیوندای در ایران از تمدید طرح کلینیک زمستانه خودروهای هیوندای تا 6 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت KTL؛ نماینده خدمات پس از فروش محصولات هیوندای در ایران از تمدید طرح کلینیک زمستانه خودروهای هیوندای تا 6 بهمن ماه خبر داد.

طرح کلینیک زمستانه محصولات هیوندای یا همان طرح زمستان پاک با خدمات مطمئن هیوندای از 17 دی آغاز شده بود و تا 29 دی ماه ادامه داشت اما این شرکت به تازگی از تمدید این طرح تا 6بهمن ماه خبر داده است.

طرح زمستان پاک با خدمات مطمئن هیوندای شامل خدماتی مانند بررسی سیستم های الکترونیکی خودرو، فیلتر روغن موتور، اجرت سرویس های دوره ای، بررسی و تنظیم چراغ های عقب و جلو،  بررسی عدم نشستی مایعات خودرو و همچنین سیستم تهویه خودرو می شود که در مدت زمان اعلام شده، تمامی این خدمات به صورت رایگان انجام می شود.

شرکت KTL یا تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی خدمات پس از فروش هیوندای در ایران فعالیت می کند و این طرح را با توجه به آلودگی هوا در کلان شهرها و کمک به کاهش آن برای تمامی خودروهای شرکتی یا غیر شرکتی راه اندازی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.KTL-CO.com مراجعه کنید و یا از نمایندگی های رسمی این شرکت سوال بپرسید.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=257520
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه