میهن صنعت :

تمدید مهلت بهره‌مندی از برخی کسرخدمت‌ها

میهن صنعت : رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از امکان بهره‌مندی کسرخدمت برای مشمولانی که تا پایان سال 90 گواهی کسرخدمت جبهه، جانبازی و آزادگی را اخذ و در دفاتر پلیس + 10 ثبت کرده‌اند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سردار سیدحمید صدر السادات  در تشریح جزئیات این خبر گفت: مهلت اجرای مقررات کسر خدمت ایثارگری برای فرزندان خانواده‌های دارای سابقه جبهه، جانبازی و آزادگی تا پایان سال 90 بوده و از سال 91 به بعد اجرا نمی‌شود.

 

وی ادامه‌داد: با مساعدت ستادکل نیروهای مسلح مقرر شد آن دسته از مشمولانی که تا پایان سال 90 گواهی مربوط به کسرخدمت جبهه، جانبازی و آزادگی خود را اخذ و در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس + 10 ثبت کرده اما به دلایل قانونی مانند اخذ معافیت تحصیلی تا پایان سال 90 به خدمت اعزام نشده‌اند از این امتیاز بهره‌مند شوند.

 

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به آن دسته از افرادی که گواهی کسرخدمت مربوطه را در سال 90 و قبل از آن اخذ کرده و به خدمت اعزام اما به دلیل قبولی در دانشگاه از انجام آن ترخیص شده‌اند نیز گفت: کسر خدمت این افراد در صورت اعزام مجدد برای آنان لحاظ می‌شود.

 

صدرالسادات افزود: آن دسته از افرادی که تا پایان سال 90 به سن مشمولیت نرسیده‌اند یا گواهی کسرخدمت جبهه، جانبازی و آزادگی را دریافت نکرده‌اند، قادر به بهره‌مندی از این امتیاز در سال‌جاری نخواهند بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=18072
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه