میهن صنعت گزارش می دهد؛

تمرکز روی ساخت شاسی بلند یا تولید دوباره خودروهای شهری

به نظر می رسد شرکت میتسوبیشی در راستای اتحاد شرکت های رنو و نیسان به دنبال تولید دوباره خودروهای شهری با ظاهری جدید است.

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نظر می رسد شرکت میتسوبیشی در راستای اتحاد شرکت های رنو و نیسان به دنبال تولید دوباره خودروهای شهری با ظاهری جدید است.

از مزایای این پروژه برای میتسوبیشی می توان به دسترسی به پلت فرم ها و فناوری ترکیبی درایوترین (Drivetrain) اشاره کرد.

مدیر اجرایی این شرکت اذعان داشت، میتسوبیشی در گزارشات قبلی خود به این مساله اشاره کرده بود که تمرکز اصلی شرکت بر روی ساخت خودروهای شاسی بلند و تجاری است، اما اتحاد بین رنو و نیسان، یک شروعی جدید برای میتسوبیشی خواهد بود.

تریورمن در ادامه بیان کرد، تمر کز اصلی شرکت برای ساخت خودروهای شاسی بلند به دلیل نقطه قوت این شرکت در تولید این خودروها و همچنین تقاضای بازار جهانی است.

و سوالی که وجود دارد این است که آینده خودروهای شهری چه طور پیش می رود؟ شرکت میتسوبیشی تجربه طولانی در زمینه تولید خودروهای شهری با لنسر دارد و بر همین اساس اطلاعات دقیقی از لنسر در اکتبر سال جاری منتشر خواهیم کرد.

لنسر یکی از قدرتمندترین مدل های خودروهای شهری تولید شده توسط میتسوبیشی است. شرکت میتسوبیشی استرالیا تا پایان مه 2017، میزان 20923 از نسخه سدان این محصول را فروخته است و در رده بندی نهم این کشور قرار گرفته است.

وی افزود، علاوه بر بازار استرالیا به دنبال حضور و پیشرفت در بازار جهانی هستیم.

اطلاعات کامل تر این پروژه در ماه اکتبر منتشر می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=124157
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه