میهن صنعت :

تمهیدات لازم دولت برای تامین بنزین جایگاهها تا پایان تعطیلات نوروزی

میهن صنعت : قائم مقام ستاد مدیریت و حمل و نقل سوخت کشور با توجه به افزایش مصرف روزانه بنزین در ایام تعطیلات نوروز امسال گفت : با توجه به پیش بینی های صورت گرفته مشکلی به لحاظ تامین سوخت تا پایان تعطیلات نوروز وجود نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت ، قائم مقام ستاد مدیریت و حمل و نقل سوخت کشور با توجه به افزایش مصرف روزانه بنزین در ایام تعطیلات نوروز امسال گفت : با توجه به پیش بینی های صورت گرفته مشکلی به لحاظ تامین سوخت تا پایان تعطیلات نوروز وجود نخواهد داشت.

عبدالله جلالی افزود : همانگونه که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرده با بهره برداری از پالایشگاهها سوخت و قرار گرفتن آنها در مدار تولید بنزین ،ذخیره کافی برای تامین سوخت مورد نیاز وجود داشته بنابراین پیش بینی می شود مشکلی به لحاظ تامین سوخت ایجاد نخواهد شد.

وی  با اشاره به آمار مصرف روزانه 10 میلیون لیتر سوخت از آغاز تعطیلات نوروز امسال گفت : با توجه به تمهیدات صورت گرفته به نظر نمی رسد در عرضه و تامین بنزین نیمه یارانه ای و بنزین آزاد مانعی در این ایام  بوجود آید .

وی در خصوص تامین بنزین نوروزی مسافرین تأکید کرد: سهمیه بنزین نوروزی به کارتهای هوشمند سوخت واریز شده و مردم و مسافرین تا کنون این سهمیه را دریافت کرده اند و از این بابت هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت ، وظیفه سیاستگذاری و هماهنگی حوزه حمل و نقل و مصرف سوخت را برعهده دارد ،به خبر خودرو گفت : ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت با توجه به وظیفه خود در جریان مصرف سوخت تنها هماهنگ کننده بخشی است بنابراین هماهنگی لازم در این راستا صورت گرفته تا مشکلی ایجاد نشود.

قائم مقام ستاد مدیریت و حمل و نقل سوخت در ادامه گفت : خوشبختانه پیش از آعغاز تعطیلات نوروز هماهنگی های لازم بین دستگاههای اجرایی از نظر ایمنی و مصرف سوخت صورت گرفته است بنابراین امیدواریم مساله ای بوجود نیاید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=15006
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه