میهن صنعت :

تنوع مدل خودروهای وارداتی افزایش می‌یابد

میهن صنعت : یک فعال صنعت خودرو گفت: در صورت بهبود بیشتر شرایط بین‌المللی تنوع مدل و برند خودروهای وارداتی به کشور افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مصطفی ممقانی اظهار کرد: هم‌اکنون بیشتر واردکنندگان خودروهای خود را نه از مبادی اصلی بلکه از کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه این موضوع هرینه‌های واردات خودرو به کشور را افزایش داده است، خاطرنشان کرد: مطمئنا در صورت بهبود شرایط و واردات خودرو از شرکتهای سازنده هزینه واردات خودرو به کشور کاهش خواهد یافت.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: شرکتهای تولیدکننده معمولا در فروش‌های خارجی و صادراتی خود تخفیفاتی برای خریداران در نظر می‌گیرند که در مواردی بسیار قابل توجه است.

وی افزود: واردات خودرو از شرکتهای مادر تولیدکننده علاوه بر کاهش هزینه‌ها باعث کمتر شدن میزان معایب در خودروهای وارداتی و بهبود کیفیت خدمات پس از فروش ارائه شده به این محصولات خواهد شد.

ممقانی با بیان اینکه به نظر می‌رسد با ادامه مذاکرات شرایط بین‌المللی بیش از این بهبود خواهد یافت، تصریح کرد: مطمئنا در آن صورت تنوع مدل و برند خودروهای وارداتی به کشور نیز بیشتر خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=45459
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه