میهن صنعت :

توانمندی امداد خودرو رسیدگی به تمام درخواست‌های امدادی

میهن صنعت : ناوگان گسترده و توانمند شرکت امداد خودرو ایران در همه نقاط کشور این توانایی را دارند که به تمام درخواست‌های امدادی پاسخگو باشند. نمونه بارز آن طرح امداد نوروزی است که یکی از مصادیق بارز کیفیت خدمات امداد خودروی ایران به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از صمت، درواقع در طرح امداد نوروزی امسال، 6 شاخص زمان انتظار، زمان امدادرسانی و رفع اشکال، میزان رفع ایرادهای خودرو در محل، رضایت مشتریان از خدمات امدادی، بازرسی‌های نامحسوس و کاهش تعداد امدادهای بالاتر از 60دقیقه در دستورکار قرار گرفت بود که نتایج ارزیابی‌ها نشان داد در تمام این شاخص‌ها به اهداف مورد نظر دست پیدا کرده‌ایم. این شاخص‌ها براساس تاکیدهای مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و در زمینه افزایش میزان رضایت مشتریان تعیین شده است.

مدت زمان انتظار یعنی مدت زمانی که مشتری با مرکز «096440» تماس می‌گیرد تا وقتی که اکیپ امدادی به محل مورد نظر می‌رسد در استانداردهای جهانی حدود 40 دقیقه است، درحالی که این زمان در اجرای طرح امداد نوروزی 94 به حدود 22دقیقه رسید. از زمانی که تماس امدادی با شرکت امدادخودرو ایران گرفته شده تا زمانی که ایراد خودرو رفع می‌شود نیز به‌صورت میانگین 45دقیقه بوده که این عدد نیز در مقایسه با استانداردهای بین‌المللی بسیار مطلوب است.

درواقع اگر بخواهیم به جزییات بیشتری از ارائه خدمات امدادی اشاره کنیم باید ارائه این خدمات به مسافران نوروزی را مورد بررسی قرار دهیم که به 2 شیوه انجام شده که اولویت نخست رفع ایراد در محل و ادامه سفر است اما در صورتی که ایراد خودرو اساسی باشد، خودرو به نمایندگی حمل و تعمیر می‌شود. در طرح امداد نوروزی سال 94 حدود 95 درصد از ایرادهای خودرو در محل رفع و در سایر موارد خودرو به نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو حمل شده است. براساس نظرسنجی‌های انجام شده، میزان رضایت مشتریان از طرح امداد نوروزی امسال بیش از 86درصد بوده است. در طرح امسال، تعدادی از بازرسان شرکت به صورت نامحسوس و در قالب امدادخواه به ارزیابی شاخص‌های مورد نظر پرداختند که گزارش‌های ارسال شده از سوی این بازرسان نیز رضایت 90درصدی را نشان می‌دهد.

ارائه خدمات امدادی امسال در مدت زمان بالای 60دقیقه به کمترین تعداد ممکن رسیده و تنها 0/005درصد از خدمات ارائه شده را شامل می‌شود. در این طرح، حدود 2130 اکیپ امدادی از 26اسفندماه تا 15 فروردین در تمامی نقاط کشور مستقر و برای ارائه خدمات امدادی به همه هموطنان در آمادگی کامل بودند. همچنین بیش از 250نفر از کارکنان شرکت امداد خودروی ایران در مرکز تماس «096440» به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی تماس‌های امدادی هموطنان بودند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=75284
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه