میهن صنعت:

تورم 4 درصد کاهش یافته است

میهن صنعت: استاندار تهران گفت: تورم از ابتدای تصدی دولت یازدهم تاکنون 4درصد کاهش و نرخ ارز و سکه شیب نزولی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سیدحسین هاشمی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ملارد گفت: مردم در انتخابات 24 خرداد، رویکرد تغییر را انتخاب کردند و دولت نیز با پشتوانه رأی مردم در مذاکرات هسته‌ای شرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری کشور از موضع عزت و اقتدار در عرصه بین المللی قرار دارد و این عزت را مرهون عاشورا و قیام سیدالشهداء(ع)هستیم.

هاشمی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به تنهایی با 6 قدرت دنیا بر سر یک میز نشسته ذره‌ای از حقوق ملت ایران عقب نشینی نمی‌کند و این جز اقتدار و عزت برای کشور، ارمغان دیگری ندارد.

رئیس شورای اداری استان تهران اعلام کرد: دولت همواره خود را به اطلاع‌رسانی درست و صحیح به مردم تعهد می‌داند و نباید به مردم آدرس و اطلاعات غلط بدهیم.

هاشمی تأکید کرد: در طول بیش از 30 سال که در مدیریت ارشد کشور حضور داشتم هرگز از مسیر اعتدال خارج نشده‌ام و فرماندارانی که در استان انتخاب می‌شوند باید دارای مشی اعتدالی‌گرایی باشند.

استاندار تهران افزود: معتقدم که در فضای نقد سازنده پیشرفت حاصل می‌شود و از نقد سازنده استقبال می‌کنم و اساساً تضارب آراء و افکار باعث رشد و بالندگی در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس،  هاشمی افزود: با جلساتی که با رئیس جمهور، معاون اول و وزیر کشور داشته‌ام مشکلات استان را مطرح کردیم و واقعاً بودجه‌ای که به تهران تخصیص می‌یابد به هیچ‌وجه متناسب با جایگاه و درآمدهای استان نیست و درصدد هستیم که براساس شاخص‌ها، بودجه تهران را تخصیص دهیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=31936
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه