میهن صنعت :

توزیع 3 هزار کارت همیار برای کارمندان 2 وزارتخانه

میهن صنعت : مدیر کل تعاونی‌ توزیعی وزارت تعاون،‌ کار و رفاه با اشاره به اینکه 250 تعاونی عضو فروشگاه‌های همیار هستند، گفت: 3 هزار کارت برای کارمندان وزارت تعاون کار و رفاه و صنعت، معدن و تجارت طی هفته جاری توزیع می‌شود.

به گزارش میهن صنعت احمد بیگدلی شاملو در گفت‌وگو با فارس در خصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرح همیار،‌ اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها، مربوط به توزیع کارت‌های همیار برای اعضا این فروشگاه‌ها بود که در مرحله اول قرار شد برای کارمندان دو وزارتخانه تعاون، کار و رفاه و نیز صنعت معدن و تجارت انجام شود.

 

وی ادامه داد: طرح فروشگاه زنجیره‌ای همیار با 7 مرکز شروع به کار کرد و در حال حاضر نزدیک به 250 تعاونی عضو این شبکه هستند.

 

مدیر کل تعاونی‌های توزیعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 70 درصد اعضای این شبکه مربوط به تعاونی‌ها می‌شوند، گفت: از دیگر برنامه‌ها توزیع کالا با برند همیار در سطح فروشگاه‌ها بود که مراحل اداری آن انجام و مراحل چاپ و بسته بندی نهایی شده و از هفته جاری اجرایی خواهد شد.

بیگدلی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک کارمندان 7 وزارتخانه عضو فروشگاه‌های زنجیره‌ای همیار خواهند شد، تصریح کرد:‌ در حال حاضر برای نزدیک به 3 هزار کارمند دو وزارتخانه این کارت‌ها تهیه شده است که به صورت نقدی و اعتباری می‌توانند خرید کنند.

به گفته این مقام مسئول، این طرح به صورت آزمایشی در حال انجام است تا مشکلات آن برطرف شود و در نهایت در دسترس همه کارمندان و اعضای تعاونی‌ها قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=8340
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه