معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر:

توسعه بانکداری شرکتی در اولویت اقدامات بانک شهر

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهرگفت: ارائه خدمات متنوع در حوزه بانکداری شرکتی با هدف ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان در دستور کار این بانک قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محسن امیری با تاکید بر اهمیت نقش بانکداری شرکتی، اظهار کرد: گام های اولیه راه اندازی بانکداری شرکتی مشخص می کند که پس از طراحی و ایجاد زیرساخت های لازم ، گام بعدی ، طراحی و انجام اقدامات اجرایی در ابعادی است که ارتباط مستقیم با مشتری و نیازهای او دارند . این گام در حقیقت محتوای اصلی تشکیل بانکداری شرکتی است .

امیری، گسترش و تنوع ارائه خدمات به شرکت ها از ابتدای سالجاری را از جمله گام های برداشته شده در این زمینه دانست و افزود: در بانکداری شرکتی علاوه بر خدمات، تسهیلات، تعهدات ، مدیریت دریافت‌ها و پرداخت‌ها خدماتی چون مدیریت ریسک، مدیریت نقدینگی و برخورداری از امکان استفاده از خدمات مالی غیر بانکی نظیر بیمه ، صرافی ، کارگزاری و … برای مشتریان فراهم خواهد شد.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در ادامه، لازمه موفقیت در بانکداری نوین را توسعه فضاهای رقابتی عنوان کرد و گفت: بانکداری شرکتی موفق، تلاشی فراگیر برای تمرکز بر نیازهای مشتریان شرکتی است که از سویی کاهش هزینه‌های عملیاتی بانک شهر و افزایش بلندمدت بهره وری بانک و مشتریان را نیز به دنبال خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=200752
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه