«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

توشک TS900 Apex سوپر اسپرت اسلونیایی

توشک(Tushek) کمپانی اهل اسلونی است که سال 2012 اولین سوپر اسپرت خود را با نام Renovatio T500 معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، Tushek کمپانی اهل اسلونی است که سال 2012 اولین سوپر اسپرت خود را با نام Renovatio T500 معرفی کرد. حالا بعد از 7 سال توشک یک مدل جدید را با نام TS 900 Apex معرفی کرده است که ماه آینده در Salon Prive انگلستان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

نام این خودرو برگرفته شده از توان خروجی این خودرو است که با استفاده از یک پیشرانه 8 سیلندر 4.2 لیتری و دو موتور الکتریکی توان خروجی آن به 950 اسب بخار قدرت و 1.400 نیوتن متر گشتاور می‌رسد. به لطف استفاده از شاسی فضای از جنس chrome-moly و بدنه فیبر کربن این خودرو وزنی معادل 1.410 کیلوگرم دارد. برای مقایسه بد نیست بدانید پاگانی هوآیرا BC رودستر 1.217 کیلوگرم و آکورا NSX 1.759 کیلوگرم  وزن دارند. TS900 می‌تواند در مدت زمان 2.5 ثانیه از حالت سکون به 100 کیلومتر بر ساعت برسد که عددی خیره کننده‌ محسوب می‌شود.

بیشینه سرعت این خودرو 379 کیلومتر بر ساعت اعلام شده که نزدیک به اعداد بوگاتی است. برای رسیدن به چنین سرعتی این کمپانی از تایر‌های پیرلی تروفئو سری R به ابعاد 35/235 برای عقب و 30/305 برای جلو استفاده کرده و برای توقف این خودرو نیز دیسک‌های بزرگ برمبو بر روی این خودرو نصب شده است. درب‌های خودرو به صورت قیچی باز می‌شود و سقف این خودرو نیز قابل برداشتن است. مالک این کمپانی یعنی Aljosa Tushak راننده اسبق اسلونیایی گفته است: بسیار خوشحالیم که دوباره به Salon Prive بر می‌گردیم. طی سال‌های گذشته ما سخت بر روی پروژه TS 900 H APEX و راه حل‌های پیشرفته تکنولوژیک به خصوص در بخش موتور‌های الکتریکی کار کرده‌ایم.

این خودرو تست‌های جاده و پیست را با موفقیت پشت سر گذاشته و بی صبرانه منتظر رونمایی این خودرو در انگلیس هستیم. این مراسم 7 سپتامبر برگذار می‌شود اما این کمپانی هنوز در خصوص قیمت و زمان عرضه اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=182574
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه