میهن صنعت گزارش می دهد؛

توقف قطار رونمایی در ایستگاه نگین خودرو/رخ نمایی مجدد نسل جدید مگان در ایران+تصاویر

مگان محصول پر طرفدار بازار ایران برای علاقه مندان به این خودرو است و نسل جدید این محصول در روز افتتاحیه خصوصی دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، از این خوش نقش فرانسوی نیز رونمایی شد تا نگین خودرو نیز از قطار رونمایی ها جا نماند.

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مگان محصول پر طرفدار بازار ایران برای علاقه مندان به این خودرو است و نسل جدید این محصول در روز افتتاحیه خصوصی دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، از این خوش نقش فرانسوی نیز رونمایی شد تا نگین خودرو نیز از قطار رونمایی ها جا نماند.

 

مدیرعامل نگین خودرو در نشست خبری دومین نمایشگاه خودرو تهران در خصوص مدل جدید مگان اذعان داشت : متاسفانه به دلیل بسته شدن سایت ثبت سفارش در حال حاضر امکان واردات این محصول وجود ندارد و ما منتظر برطرف شدن مشکل پیش رو هستیم. چنانچه مکشل ثبت سفارش حل شود، محصول جدید نگین خودرو که همان مگان جدید است به صورت فول وبا پیشرانه توربو 1.2 لیتری به بازار ایران عرضه خواهد شد.

جمشید حسینی در ادامه افزود : نگین خودرو همواره در تلاش برای توسعه خدمات پس از فروش خود خواهد بود و بر همین اساس قصد داریم در کوتاه ترین زمان ممکن، بزرگترین شعبه خدمات پس از فروش خودرا در غرب تهران (جاده مخصوص) افتتاح کنیم.

وی بیان داشت : البته در خصوص مشکل ثبت سفارش ما نیز تابع قوانین وزارت صنعت هستیم و به لطف خدا هیچ تعهد معوقه برای مدل های 2017 نخواهیم داشت.البته تمامی محصولات فعلی این شرکت که مدل های 2018 هستند در گمرک وجود داشته وپس از گشایی ثبتارش به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار میهن صنعت، نگین خودرو در حال حاضر دارای 30 نمایندگی خدمات پس از فروش بوده که به گفته رادین پیمان فر، مدیر خدمات پس از فروش نگین خودروتا پایان سال جاری 2 نمایندگی دیگر به شبکه خدمات پس از فروش این شرکت اضافه خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=139520
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه