میهن صنعت :

توقيف 15 هزار خودروي آلاينده

میهن صنعت : جانشين رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ گفت: همزمان با اجراي طرح برخورد با خودروهاي آلاينده و اجراي طرح ترافيک در محدوده زوج و فرد، تاکنون 15 هزار خودرو اعمال قانون و توقيف شدند.

به گزارش میهن صنعت به نقل از پايگاه پليس، سرهنگ جمال بذرافشان گفت: همزمان با تشديد آلودگي هواي تهران و براساس تصميم کميته کاهش آلودگي پايتخت، محدوده طرح زوج و فرد جزو طرح ترافيک محسوب شده و تنها خودروهاي داراي آرم طرح ترافيک مي توانند در اين محدوده تردد کنند. همچنين طرح برخورد با خودروهاي آلاينده و دودزا و فاقد معاينه فني نيز به اجرا در آمد.

وي افزود: از روز يکشنبه تاکنون، 15 هزار دستگاه خودرو به علت ورود غيرمجاز به محدوده يا دودزا بودن اعمال قانون و توقيف شدند. پليس اين طرح را قاطعانه در تهران به اجرا در مي آورد.

جانشين رييس پليس راهنمايي ورانندگي تهران بزرگ با اعلام اينکه ترافيک پايخت کاهش يافته و تردد در شريان هاي اصلي روان است، تاکيد کرد: امروز و فردا نيز طرح ترافيک در محدوده زوج و فرد اجرا مي شود و خودروهاي غيرمجاز حق تردد در اين محدوده ها را ندارند. ضمن اينکه طرح برخورد با خودروهاي آلاينده در محدوده مرکزي شهر تشديد شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=6810
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه