فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم خبر داد:

توقیف شش محموله قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در رباط کریم

سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی اظهار کرد، مأموران پلیس آگاهی با رصد و کنترل محورهای اصلی منتهی به شهرستان رباط کریم موفق به توقیف شش محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق در یک هفته گذشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سرهنگ "عبدالله زاده پاشاکی در گفت و گو با برنا گفت: مأموران پلیس آگاهی با رصد و کنترل محورهای اصلی منتهی به شهرستان رباط کریم موفق به توقیف شش محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق در یک هفته گذشته شدند.  

وی افزود:مأموران انتظامی در بازرسی به عمل آمده از خودروهای توقیفی حامل بار قاچاق، موفق به کشف 32 دستگاه ماشین لباسشویی،281 کارتن لوازم آرایشی، 576 عدد لیوان کریستال،146تخته پتو و 3 دستگاه یخچال دو درب خارجی قاچاق شده و در این راستا تعداد هشت نفر متهم دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.  

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود قبول داشتند و در ادامه اعتراف کردند محموله های قاچاق کشف شده را در استان های غربی و شرقی کشور به صورت غیرقانونی بارگیری و قصد انتقال و فروش آنها را در تهران بزرگ داشتند که با هوشیاری مأموران موفق نشدند.  

به گفته وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان،2 میلیارد و 523 میلیون و 600هزار ریال محاسبه و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=103030
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه