میهن صنعت :

توقیف یک دستگاه خودرو با خلافی۴۹۸۵۰۰۰۰ ریالی در مازندران

میهن صنعت : رئیس پلیس راه استان مازندران از توقیف یک دستگاه خودروی روآ با 49میلیونو 850 هزار ریال خلافی در این استان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سرهنگ جعفر محمد نژاد رئیس پلیس راه استان مازندران با اعلام این خبر گفت : ماموران پلیس راه استان مازندران در حین انجام وظیفه و دراجرای ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مو فق به شناسائی یک دستگاه خودروپژوی روآ با ۴ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان خلافی شدند . رئیس پلیس راه مازندران افزود : در پی شناسائی راننده متخلف این خودرو ماموران پلیس راه شهرستان آمل موفق شدند خودروی مورد نظر را حین تردد در محورهای آن شهرستان مشاهده و برابر مقررات قانونی آن را متوقف کنند . وی در ادامه تصریح کرد : این خودرو پس از اعمال قانون و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد .

دستگیری شرور سابقه دار درساری

در شهرستان ساری استان مازندران شرور سابقه داری که موجب ایجاد رعب ووحشت و سلب آسایش عمومی شده بود دستگیر شد .

در پی تماس تلفنی اهالی یکی از روستاهای شهرستان ساری مبنی بر اینکه فردی به نام “معین – ه ” ضمن شرب خمر موجب ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش آنانشده بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند. این گزارش حاکی است ، متهم که دارای سابقه شرارت وناامنی در این شهرستان بوده با مشاهده ماموران لباس های خود را از تن در آورده و قصد ایجاد درگیری با ماموران را داشته که در اقدامی عملیاتی دستگیر شد . گفتنی است ، متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد .

دستگیری کلاهبردار ۲۰میلیارد ریالی در ” نور”

فرمانده انتظامی شهرستان نور استان مازندران از دستگیری فردی که با استفاده از غفلت مشتریان بانک ها دومیلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود خبر داد .

سرهنگ ” ولی الله گنجیان گفت : در پی مراجعه چند مالباخته به مراکز انتظامی این شهرستان مبنی بر اینکه فردی ناشناس که خود را مهندس فیزیک هسته ای معرفی کرده بود با سوء استفاده از اعتماد آنان از حساب بانکی شان مبالغ زیادی وجه نقد برداشت کرده موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت . فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود : متهم که با استفاده از این عنوان با برخی افراد ساده لوح طرح دوستی می ریخته با بهانه اینکه کارت عابر بانک وی سوخته در قبال تحویل وجه نقد به افراد از کارت عابر بانک آنان استفاده کرده و در حین انتقال وجه مبلغ هنگفتی بالاتر از مبلغ درخواست شده را به حساب خود واریز می کرد . سرهنگ گنجیان با اشاره به اینکه متهم که به علت صدور چک های بلامحل از سوی مراجع قضائی شهرستان لنگرود استان گیلان نیز تحت تعقیب بود با استفاده از منابع اطلاعاتی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد اظهار داشت : وی تاکنون به ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از مردم با همین روش در چندین استان کشور اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان نور در خاتمه با توصیه به شهروندان در جهت حفظ هوشیاری بیشتر و عدم اعتماد به افراد ناشناس فزود :متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تلاش ها در جهت شناسایی افرادی که به این طریق اموال خود را از دست داده اند ادامه دارد .

سارق سیم برق در بهشهر دچار برق گرفتگی شد

سارق سیم برق در شهرستان بهشهر استان مازندران حین سرقت سیم برق از کابل فشار قوی براثر برق گرفتگی جان باخت .

ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر در پی کشف جسدی در حوالی یکی از شهرک های صنعتی این شهرستان بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند . دربرسی های به عمل آمده از محل مشخص شد جسد متعلق به یکی از سارقان سیم برق بوده که در حین سرقت برق از دکل فشار قوی دچار برق گرفتگی شده و به علت شدت جریانات برق وسقوط از روی دکل جان باخت . در ادامه این گزارش آمده است ، در بازرسی از محل وقوع این حادثه دو یک عدد سیم چین ، یک دستگاه قیچی قطع کابل و سیم برق و خودروی متعلق به سارق کشف شد .

گفتنی است ، جسدنامبرده به پزشک قانونی منتقل وازآنطریق تحویل خانواده متوفی وی شد .

انهدام باند سارقان منزل در شهرستان محمودآباد

ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان محمودآباد مازندران ، شش متهم ازاعضای باند سارقان منزل را شناسائی ودستگیر کردند.

در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان محمودآباد ، ماموران انتظامی این شهرستان اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را برای شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار خود قرار دادند . براساس این گزارش ، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و انتظامی هفت متهم به سرقت منازل شهروندان را شناسائی و با هماهنگی قضائی همگی این افراد را در چند مرحله عملیات جداگانه دستگیر کردند. متهمان در تحقیقات و بازجوئی های فنی پلیس به ۱۵ فقره سرقت منزل افراد اعتراف کردند ، که اموال مکشوفه کشف وتحویل مالباختگان شد . این گزارش می افزاید ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان محمودآباد در راستای مقابله بی امان با تهیه وتوزیع کنندگان مواد مخدر، بیش از ۵۵۷ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را از منزل متهم به مواد مخدر کشف و ضبط کردند. گفتنی است ، کلیه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند .

انهدام باند سارقان خودرو در شهرستان چالوس

ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس ، سه متهم از اعضای باند سارقان خودور را شناسائی و دستگیر کردند.

در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مجدد فردی به نام ” ناصر – ف ” در امر سرقت خودرو که از سارقان سابقه دار و حرفه ای در شهرستان چالوس است ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

براساس این گزارش ، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند ، متهم به سرقت خودرو در سرقت یک دستگاه خودرو پراید در تهران و انتقال آن به این شهرستان دست داشته است . ماموران در ادامه با شناسائی مالخر و محل سکونتش ، با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه این فرد را دستگیر و در بازرس از منزلش موفق شدند ، خودروی سرقتی را که تغییر هویت داده شده بود، کشف وضبط کنند. این گزارش حاکی است ، ماموران در ادامه با شناسائی و دستگیری متهم به سرقت و یکی دیگراز همدستانش ، باند سرقت خودرو

را متلاشی کردند. گفتنی است، متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری سارق ویلاها وشهرکها در شهرستان نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور استان مازندران از شناسائی ودستگیری سارق منازل و ویلاهای شهرک های ساحلی در این شهرستان خبرداد .

سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل وویلاهای خصوصی درایزدشهر وناتل کنار و همچنین هتل مروارید خزر این شهرستان موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و اقدامات پلیسی برای شناسائی ودستگیری سارقان آغاز شد . فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود : ماموران کلانتری ۱۳ و ماموران پلیس آگاهی شهرستان درادامه این عملیات با بکارگیری منابع اطلاعاتی ماموران فردی به نام “اسماعیل – الف ” را به عنوان مظنون شناسائی ووی را حین سرقت در یکی از شهرک های ساحلی دستگیر کردند . گنجیان مقدم در ادامه اظهار داشت : متهم در تحقیقات فنی به سرقت از منازل و ویلاهای خصوصی در این شهرستان با همدستی سه نفر دیگر به نام های”دانیال- ح” ،” یحیی – و” و” فرشاد- توکلی ” زبان به اعتراف گشود . فرمانده انتظامی شهرستان نور درادامه افزود : در ادامه رسیدگی به این پرونده همدستان متهم در اقدامی عملیاتی شناسائی ودستگیر شدند . ولی الله گنجیان همچنین تصریح کرد : متهمان در تحقیقات پلیسی به ۲۰ فقره سرقت از چندین منزل ، ویلاهای خصوص و هتل مروارید این شهرستان اعتراف کردند .

سرهنگ گنجیان درادامه از کشف حدود اموال مسروقه با ارزش بیش از ۴۰ میلیون تومان از سارقان خبر داد. وی با اشاره به توریستی بودن شهرستان و وجود شهرکها و ویلاهای متعدد در این شهرستان که عموما ضرایب امنیتی و حفاظتی بالایی نداشته و فاقد نگهبان می باشند اظهار داشت: افرادی سودجو و فرصت طلب با استفاده از این وضعیت ها اقدام به سرقت اموال هموطنان می کنند که در این خصوص با اولویت قرار دادن امر پیشگیری از وقوع جرم تاکنون شاهد توفیقات زیادی در این زمینه بوده ایم . گنجیان در خاتمه خطاب به مالکان منازل وویلاهای خصوصی در شهرستان گفت : با بالا بردن ضریب امنیتی منازل و ویلاها که معمولا در مدت طولانی خالی از سکنه هستند مانع سوء استفاده سارقان شوند و پلیس را در انجام ماموریتهای خود یاری دهند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=42405
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه