میهن صنعت :

تولد لامبورگینی Ecosta

میهن صنعت : این روزها کارخانه لامبورگینی در حال برگزاری مراسم جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس خود است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پیش از این در طول همین هفته تعداد 350 دستگاه از تولیدات لامبورگینی برای رانندگی در ایتالیا و برای این مراسم گرد هم آمدند و در پایان برنامه رانندگی، این سازنده میزبان شام حاضرین بود و طی آن جدیدترین مفهومی خود را به نام Ecosta معرفی کرد.

استفان وینکلمن مدیراجرائی کارخانه مذکور وظیفه رونمایی و معرفی Ecosta را بر عهده داشت و آن را در جمع مهمانان که عموما از مشتریان قدیمی آن هستند، معرفی کرد، در طول امسال این دومین بار است که لامبورگینی با رونمایی از محصولی ویژه دست به شگفت‌زده کردن دنیای خودرو می‌زند.

پس از وِننو که بر پایه اونتادور و به تعداد 3 دستگاه ساخته شد اکنون نوبت به اکوستا و یا به زبان مادری آن Egista به معنای مغرور است تا توجه همه به خصوص کلکسیونرها را به خود جلب کند، چرا که وننوهای سه‌گانه اکنون با قیمتی درحدود 3 میلیون دلار آماده فروش هستند. متاسفانه حتی وب‌سایت رسمی لامبورگینی هم تاکنون اطلاعاتی را درباره محصول تازه خود منتشر نکرده و تصاویر توسط میهمانان در دسترس رسانه‌ها قرار گرفته است. اما آن‌چه که مسلم است این است که از برخی ویژگی‌های ظاهری وِننو در طراحی اکوستا استفاده شده است.

این خودرو ظرفیت تنها یک سرنشین را دارد و کابین راننده همانند جنگنده‌ها تمام شیشه‌ای است که حس خاصی را در سرنشین ایجاد می‌کند، بدنه آن به رنگ آبی درآمده که در ترکیب با تریم نارنجی شیشه‌های کابین و رینگ‌ها تضاد دلنشینی را ایجاد کرده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=17893
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه