قائم مقام مديرعامل ايران خودرو خبرداد:

توليدو عرضه بيش از5 هزار خودروي دنا در سال 92

میهن صنعت : شركت ايران خودرو توليد و عرضه بيش از پنج هزار خودروي جديد دنا را در سال 92 در دستوركار قرار داده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس ميرجواد سليماني قائم مقام مديرعامل ايران خودرو در محصول و كيفيت، ضمن بيان اين مطلب افزود:‌ در راستاي تنوع بخشي و ارايه محصولات جديد به بازار، خودروي دنا طراحي شده و در نيمه نخست امسال به توليد انبوه مي رسد.

سليماني اظهار داشت:‌ اين خودرو با تكيه بر توان مهندسي شركت ايران خودرو و برپايه پلتفرم ملي طراحي شده و بدون اتكا به منابع خارجي توليد خواهد شد.

 

قائم مقام مدير عامل ايران خودرو ادامه داد: دنا داراي ويژگي هاي فني مطابق با استانداردهاي بين المللي بوده و برمبناي استاندارد يورو 4 طراحي شده است. اين خودرو با موتور EF7 پايه گازسوز و بنزيني و سيستم مالتي پلكس توليد خواهد شد.

سليماني گفت: در مرحله اوليه،‌ دنا با گيربكس دستي توليد خواهد شد اما تجهيز آن به گيربكس اتوماتيك نيز در دستور كار قرار دارد.

 وي خاطرنشان كرد:‌ سيستم ترمز دنا نيز ديسکي است و با ارايه اين محصول، سيستم جديد کنترل پايداري خودرو، اي. اس. پي به مشتري معرفي خواهد شد.

سلیمانی درخصوص مجهز بودن دنا به كيسه هوا گفت:‌ ايربگ راننده و سرنشين بخشي از امكانات و قابليت هاي دنا براي دست يابي به استانداردهاي ايمني است و با توجه به پلتفرم جديد صندلي اين خودرو، امكان تجهيز آن به ايربگ هاي جانبي نيز فراهم شده است.

قائم مقام مديرعامل ايران خودرو در محصول و كيفيت از صادرات اين محصول به بازارهاي جهاني خبر داد و افزود:‌ توليد اين خودرو در سايت هاي برون مرزي نيز با هدف افزايش سودآوري برنامه ريزي شده است.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=16447
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه