قائم مقام مدير عامل ايران خودرو خبر داد:‌

توليد و عرضه سه وانت جديد برای افزايش سهم بازار

میهن صنعت : قائم مقام مدير عامل ايران خودرو در امور توليد از طراحي و توليد سه وانت جديد توسط مهندسان ايراني جهت پاسخگويي به نياز مشتريان و كسب سهم مناسب از بازار خودروي كار خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، قائم مقام مدير عامل ايران خودرو در امور توليد از طراحي و توليد سه وانت جديد توسط مهندسان ايراني جهت پاسخگويي به نياز مشتريان و كسب سهم مناسب از بازار خودروي كار خبرداد.   

به گزارش آريا، حسين نجاری با بيان اين مطلب گفت: توليدانبوه وانت تندر از شهريورماه آغازخواهد شد.

وي وانت PU1 را دومين وانت طراحي شده توسط مهندسان ايران خودرو دانست و گفت:‌ اين خودروي كار، خودرويي كامل است كه امكان نصب كيسه هوا نيز در آن پيش بيني شده است. جاسازي مخزن سي ان جي اين خودرو به گونه اي است كه فضاي قسمت بار به ميزان قابل توجهي افزايش يافته است.

نجاري از طراحي وانت سمند خبر داد و گفت: اين وانت نيز در سال 93 توليد و به بازار عرضه خواهد شد.

قائم مقام توليدايران خودرو درباره سرانه توليد خودرو در اين شركت گفت: در سال 90 به ازاي هر نفر 30 دستگاه خودرو توليد شد.

نجاري اذعان كرد: با توجه به ظرفيت هاي ايجاد شده و با تعداد نيروهاي فعلي توانايي افزايش سرانه به ميزان 40 دستگاه خودرو وجود دارد.
وي ميزان سرانه توليد را ناشي از عوامل مختلف از جمله سطح اتوماسيون خطوط توليد دانست.

نجاري درخصوص منابع تامين قطعات اظهار داشت: بيش از 80 درصد قطعات از طريق سازندگان داخلي تامين مي شود و بخش كمي از آن كه توليد داخلي آن صرفه اقتصادي نداشته و يا زمان بر است، از طريق شركت هاي اصلي اروپايي، كره اي و ژاپني به دست ايران خودرو مي رسد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=20690
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه