معاون پشتیبانی استانداری استان خوزستان:

تولیدات سایپا طیف وسیعی از جامعه را در بر گرفته است

معاون استانداری خوزستان گفت: محصولات گروه خودروسازی سایپا به لحاظ قیمت، ظاهر و تکنولوژی سهم بالایی در سبد خرید جوانان و خانواده های ایرانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، جمال عالمی نیسی معاون پشتیبانی استانداری خوزستان در بازدید از غرفه سایپا در سیزدهمین نمایشگاه خودرو اهواز گفت: صنعت خودرو سازی به عنوان زیر بنای صنعت کشور نقش مهمی در توسعه و حرکت چرخ تولید دارد.

وی افزود، صنعت داخلی باهمکاری و مشارکت شرکت های صاحب نام خارجی می تواند باعث رشد و توسعه صنعت کشور شود.

وی بیان کرد: نیاز است از حالت مونتاژ کاری خارج شویم و با تکیه بر دانش فنی داخلی و تعامل سازنده با شرکای خارجی زمینه را برای تولید محصولات بومی متناسب با ویژگی های داخلی فراهم کنیم.

عالمی گفت، صنعت خودرو با توجه به اینکه با ده ها صنعت ارتباط دارد باید با تکیه بر دانش متخصصان داخلی و همکاری با شرکای خارجی، مسیر توسعه ای که منجر رونق اقتصادی شود را طی کند.

معاون استانداری خوزستان افزود: محصولات گروه خودروسازی سایپا به لحاظ تنوع، ظاهر و تکنولوژی، خودروهایی مطابق با استاندارد های روز دنیا است.

وی گفت، یکی از ویژگی های متمایز محصولات گروه سایپا این است که طیف وسیعی از اقشار جامعه را به لحاظ قیمت در بر گرفته، به نحوی که علاوه بر جوانان مورد پسند خانواده های ایرانی نیز است

عالمی نیسی خاطر نشان کرد: گروه خودروسازی سایپا در تولید خودروهای مختلف در زمینه ناوگان شهری، تجاری و سنگین با همکاری برندهای صاحب نام دنیا گام مهمی برداشته است و مطمئنا در چند سال آینده در حوزه صادرات به بازار های منطقه ای حضور پررنگی خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=148431
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه