میهن صنعت :

تولید خودروهای با تکنولوژی روز دنیا، وجه تمایز محصولات پارس خودرو

میهن صنعت : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حضور نیروهای متخصص را عاملی موثر بر برتری کیفی تولیدات شرکت پارس خودرو دانست.

به گزارش میهن صنعت عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حضور نیروهای متخصص را عاملی موثر بر برتری کیفی تولیدات شرکت پارس خودرو دانست.

به گزارش روابط عمومی پارس خودرو، ناصر عاشوری با تشریح وجه تمایز شرکت پارس خودرو نسبت به سایر خودروسازان داخلی گفت: به نظر می رسد در حال حاضر تمایز شرکت پارس خودرو در میان سایر تولیدکنندگان داخلی، تطبیق محصولات تولیدی با تکنولوژی روز و استفاده از نیروهای متخصص است که این مهم باید در سایر شرکت های خودروساز نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین کسب عناوین برتر محصولات پارس خودرو در رنکینگ و رده بندی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و قرار گرفتن در بالاترین رده کیفی را دلیلی بر استفاده از قطعات و تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات این شرکت دانست.

وی تاکید کرد: طبعا با چنین دیدگاهی در تولید، محصولات این شرکت در ارزیابی کیفیت و ایمنی ورعایت استاندارد های روز از جایگاه برتری برخوردار بوده و بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان را نیز به همراه خواهند داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9423
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه