میهن صنعت :

تولید خودرو به روال عادی بازگشته است /تولید 550 هزار خودرو تا پایان سال

میهن صنعت : قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در تولید با بیان اینکه تا پایان سال ایران خودرو 550 هزار خودرو تولید می کند ، گفت : تولید به روال عادی برگشته است و هم اكنون به مرز 2 هزار دستگاه در روز رسیده است كه این روندافزایشی ادامه دارد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حسین نجاری در پاسخ به این پرسش که افزایش شیفت های کاری در ایران خودرو به معنای حل مشکلات تولید است ، اظهار کرد: این شركت توانست با استفاده از منابع داخلی در تولید از بحران های ایجاد شده عبور كند و به خودكفایی كامل در زنجیره تامین بیندیشد .

وی افزود: ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان ، تولید روزانه 300 تا400 دستگاه خانواده 206 صندقدارو هاچ بك را در دستور كار قرار داده است .

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در تولید تصریح کرد : این شركت تا پایان سال جاری 40 هزار دستگاه 206 تولید و روانه بازار می كند .

وی با اشاره به اینكه تولیدبه روال عادی برگشته است ، خاطر نشان ساخت : تولید ایران خودرو هم اكنون به مرز دو هزار دستگاه در روز رسیده است كه این روند افزایشی ادامه دارد .

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو خاطر نشان کرد: از 90 هزار و 883 دستگاه خودروی تولید شده در پنج ماهه نخست سال جاری در ایران‌خودرو، 7 هزار و 384 دستگاه یعنی بیش از هشت درصد آن مربوط به برند ایرانی راناست.

نجاری تصریح كرد :‌ روند تولید ایران‌خودرو نشان‌دهنده افزایش سهم راناست و میزان تولید ایران‌خودرو در مرداد امسال، نسبت به تیرماه، از افزایش دو درصدی برخوردار بوده است.


قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو افزود : ایران خودرو تولید 550 هزار دستگاه خودرو درسال جاری را در برنامه دارد .

  
وی تصریح کرد: آمار تولید در پنج ماهه ابتدای سال جاری نشان از روندی افزایشی دارد. گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد تیراژ تولید را از شش هزار و 899 دستگاه در فروردین ماه به 24 هزار و 108 هزار دستگاه انواع سواری در مردادماه امسال برساند.


نجاری با بیان اینکه آمار تولید حكایت از جهشی بی سابقه در افزایش تولید در ایران خودرو دارد، تصریح کرد: از زمان شروع به كار در ابتدای سال 92 تا پایان مردادماه تولید در این شركت چهار برابر شده است. به عبارت دیگر متوسط تولید در پنج ماهه گذشته ایران خودرو حدود 18 هزار دستگاه خودرو است كه تولید مردادماه 33 درصد بالاتر از مقدار متوسط آن بوده است.

  
قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو اظهار کرد: آمار ثبت شده در خطوط تولید نشان می دهد تیراژ تولید روزانه ایران خودرو از یك هزار و 500 دستگاه در نیمه مردادماه به دو هزار دستگاه درابتدای شهریوماه سال جاری افزایش داشته كه بیانگر 33 درصد رشد است.

وی ادامه داد: در پنج روز كاری هفته پایانی مرداد 10 هزار دستگاه خودرو تولید شد كه به طور میانگین روزانه دوهزار دستگاه تولید شده است.

 نجاری تاکید کرد: روند افزایش تولید همچنان ادامه داشته و در ماه های آتی شاهد تولید و عرضه تعداد بیشتری از خودروهای تولیدی این شرکت خواهیم بود.

  
قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو بیان کرد: با افزایش تولید و عرضه بیش‌تر خودرو پیش بینی می شود نفس تازه ای به جان بازار دمیده شده و مشتریان با اطمینان بیش‌تری وارد میدان خرید و فروش شوند.

وی  در گفت وگو با پانا با بیان اینکه در ماه های اخیر، كمبود عرضه، موجب افزایش تقاضا و برهم خوردن معادلات بازار شده است، بیان کرد: افزایش قیمت بازار نیز مشتریان را در خرید خودرو دچار تردید كرده است اما انتظار می رود با بازگشت ایران خودرو به روال عادی تولید موانع موجود از میان رفته و بازار به حالت عادی بازگردد.

  
نجاری عنوان کرد: مدیریت صحیح منابع و خوداتكایی موجب شد به مشكلات ناشی از تحریم ها فایق آمده و مسیر روشنی را پیش روی صنعت خودروسازی كشور قرار دهد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=24800
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه