میهن صنعت :

تولید رقیب اکو اسپرت توسط هیوندای

میهن صنعت : هیوندای قصد دارد به زودی با نسخه شاسی بلند کامپکت خود، وارد گروه کراس اوورهایی شود که استقبال از آن ها خیلی خوب بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،،  این مدل در رده خودروهایی مانند رنو داستر، فورد اکو اسپرت، شورلت ترکس و بسیاری مدل های دیگر قرار خواهد گرفت که به سرعت در گروه کراس اوورها رشد کرده اند.

گفته می شود ممکن است طراحی اصلی این خودرو شبیه کیا پرونو باشد و انتظار می رود تولید جهانی این مدل جدید قبل از پایان امسال شروع شود.

بی تردید شاسی بلند مینی هیوندای با سقف شیب دارش شبیه پرونو است؛ اما در عین حال با محافظ رادیاتور افقی که میله های کرومی دارد اصول هیوندای را حفظ کرده است.

مدت زمان زیادی است که هیوندای با کیا رابطه محکمی دارد و این دو خودروساز اصول یکسانی را در تولید خودروهای فراوانی مانند هیوندای i10 و کیا پیکانتو به کار برده اند. اما با وجود این اصول یکسان، هر دوی این خودروسازان همیشه تلاش داشته اند با استفاده از طراحی زیرکانه اما واضح، مدل های خود را متفاوت نگه دارند. انتظار می رود در طراحی این شاسی بلند نیز از این اصل پیروی شود.

تا کنون اطلاعاتی ازجزئیات موتور و قدرت این خودرو منتشر نشده است اما انتظار می رود این خودرو دارای موتورهای بنزینی و دیزلی کامپکت جدید هیوندای و موتور کم مصرف بنزینی توربوشارژ 1.0 لیتری این خودروساز باشد که سال گذشته نمایش داده شد.

اخیرا هیوندای اعلام کرده است، قصد دارد ظرف دو سال آینده 4 محصول جدید را وارد هند کند و از آنجا که احتمالا بازار کراس اوورها رشد خوبی خواهد داشت، از این مدل نیز استقبال خوبی خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=20452
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه