«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تولید میتسوبیشی پاجرو پس از 37 سال در ژاپن موقف می‌شود

37 سال پیش بود که کمپانی میتسوبیشی، اولین نسل از خودروی شاسی‌بلند پاجرو را روانه بازار کرد. اما حالا این کمپانی تصمیم گرفته است که تا پایان سه ماهه دوم سال میلادی جاری تولید خودرو را متوقف سازد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، 37 سال پیش بود که کمپانی میتسوبیشی، اولین نسل از خودروی شاسی‌بلند پاجرو را روانه بازار کرد. اما حالا این کمپانی تصمیم گرفته است که تا پایان سه ماهه دوم سال میلادی جاری تولید خودرو را متوقف سازد. درواقع این کمپانی به‌تازگی مدل فاینال ادیشن خودروی شاسی‌بلند پاجرو را معرفی کرده، که قرار است جایگزینی برای خودروی شاسی‌بلند پاجرو که چند دهه تولید و روانه بازار می‌شد، باشد. از این‌رو این کمپانی اعلام کرده است که تنها به تعداد 700 مدل از خودروی فاینال ادیشن شاسی‌بلند پاجرو را تولید و روانه بازار خواهد کرد. بنابراین باید تا پایان سال میلادی جاری منتظر خودروی جدید کمپانی میتسوبیشی و همچنین توقف تولید خودروهای شاسی‌بلند پاجرو باشیم.

تیپی که براساس آن این خودرو ساخته خواهد شد، تیپ Exceed پاجرو است. البته قرار است که امکانات و آپشن‌های اضافه‌تری هم بر روی این تیپ نصب گردد که این امکانات شامل: سانروف و باربند هستند. البته کمپانی میتشوبیشی پکیج Final Edition Accessory را نیز به همراه این خودرو عرضه خواهد کرد که کاربران هنگام خرید این خودرو درصورت تمایل می‌توانند این پکیج  را هم سفارش بدهند. این پکیج از آپشن‌های متعددی برخوردار است که برخی از آن‌ها شامل: اسپویلر عقب، کاور روی لاستیک یدکی و گل پخش کن‌هایی با نشان پاجرو هستند. درضمن امکاناتی که درون کابین این خودرو تعبیه شده‌اند شامل: صندلی‌های برقی جلو و همچنین تودوزی چرمی با نوشته Final Edition هستند.

پیشرانه تعبیه شده در این خودرو که در زیر کاپوت آن قرار دارد، 3.2 لیتر، 4 سیلندر از نوع توربو دیزل است. از این‌رو قدرت این خودرو برابر با 187 اسب بخار بوده که قادر به تولید 441 نیوتون‌متر گشتاور است. علاوه‌بر این، از یک مجموعه شامل جعبه‌دنده‌ی ۵ سرعته‌ی خودکار و سیستم چهارچرخ محرک مجهز به قفل دیفرانسیل عقب نیز در این خودرو استفاده شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=175452
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه