«میهن صنعت» گزارش می دهد:

تویوتا و آمازون در تلاش برای فرار از تعرفه های جدید

شرکت های بزرگی مانند تویوتا، آمازون و تولیدکننده آلومینیوم آلکوا از همکاری با یکدیگر برای مقابله با سیاست های مالیاتی و اعمال تعرفه های جدید خبر دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت های بزرگی مانند تویوتا، آمازون و  تولیدکننده آلومینیوم آلکوا از همکاری با یکدیگر برای مقابله با سیاست های مالیاتی و اعمال تعرفه های جدید خبر دادند.

این سه شرکت مطرح نشست هایی را با اعضای کنگره برگزار کردند و تمام تلاش خودر به کارگرفته اند تا دولت آمریکا را از اعمال تعرفه های جدید و خروج از توافقات تجاری منصرف کنند.

شرکت آمازون که یکی از بزرگترین فروشگاه های خرده فروشی آنلاین در جهان است با اعمال تعرفه های جدید دچار ضرر و زیان می شود.

شرکت آلکوا که عنوان سومین تولیدکننده آلومینیوم در جهان را یدک می کشد، به شدت تحت تاثیر تعرفه‌های دولت ترامپ قرار گرفته و در هفته جاری اعلام کرد: «در حال مذاکره با دولت آمریکا، وزارت بازرگانی و اعضای کنگره برای حذف تعرفه‌های این شرکت یا تعرفه‌های آلومینیوم کانادا است.»

پیش از این، شرکت اپل از اعمال این تعرفه های معاف شد و دولت این کشوراعلام کرد، گوشی های هوشمند اپل می توانند بدون این که تحت تاثیر تعرفه ها قرار بگیرند، از چین وارد شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=156447
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه