«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تکامل سری 8 و 3 با AC Schnitzer

یکی از بهترین تیونر‌های ب‌ام‌و AC Schnitzer محسوب می‌شود که به تازگی کیت جدیدی برای سری 8 و سری 3 به بازار ارائه کرده که در این پکیج پیشرانه و ظاهر خودرو را با هم ارتقا داده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، یکی از بهترین تیونر‌های ب‌ام‌و AC Schnitzer محسوب می‌شود که به تازگی کیت جدیدی برای سری 8 و سری 3 به بازار ارائه کرده که در این پکیج پیشرانه و ظاهر خودرو را با هم ارتقا داده است.برای این خودرو از یک سیستم تعلیق آپدیت شده استفاده کرده‌اند که قابلیت انتخاب بین حالت اسپرت و کامفورت را داراست.

این شرکت سیستم اگزوز استاندارد را با نمونه ارتقا یافته تعویض کرده تا صدای خشن‌تر و گوشنواز‌تری به سری 8 بدهد.AC پس از کار بر روی پیشرانه توانسته قدرت نمونه کوپه M850 را از 523 به 612 اسب بخار و نمونه دیزلی 840d را از 315 به 374 اسب بخار ارتقا دهد.کیت بدنه فیبر کربنی سری 8 شامل اسپلیتر‌های جدید با ورودی‌هوا، دفیوزر بزرگ عقب، دو بال مختلف و دو رینگ‌ 20 اینچی سبک می‌شود.داخل خودرو تغییرات کمی انجام شده و تنها کاری که این کمپانی انجام داده نصب قطعات آلومینیومی برای پدال‌ها، محل استراحت پا و محل قرار دادن کلید بوده است.

فعالیت این کمپانی برای سری 3 معطوف به تغییرات ظاهری است و ارتقا پیشرانه مد نظر این توینر معروف نبوده است. این کمپانی در ابتدا برای 320i و 330i از اگزوز دوبل استفاده کرده که در راندمان پیشرانه و تولید صدای زیباتر نقش مهمی دارد.کیت بدنه نصب شده بر روی این سری شامل اسپلیتر جلو، رکاب اسپرت، سپر جدید و بال عقب و اسپویلر سقفی است.بسته به انتخاب مشتری، دو سایز رینگ 19 و 20 اینچی برای این خودرو موجود است که می‌توان آن را به صورت دو رنگ سفارش داد.تنها تغییرات داخلی در سری سه نیز مانند سری است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=177806
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه