میهن صنعت :

تکلیف قیمت بنزین فردا روشن می شود

میهن صنعت : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : میزان افزایش قیمت بنزین و گازوئیل در جلسه این هفته مجلس نهایی می شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ایرج ندیمی افزود : با پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش سقف در آمد از محل آزادسازی قیمت ها، قطعا در سال آینده با افزایش قیمت حامل های انرژی و بنزین مواجه خواهیم بود.

وی با اشاره به پیشنهاد افزایش در آمد دولت از محل افزایش قیمت حامل های انرژی به 52 هزار میلیارد تومان  افزود :  اینکه در سال 93 با افزایش قیمت حامل های انرژی مواجه هستیم نمی توان این مساله را انکار کرد اما تعیین درصد افزایش هر یک از حامل ها با توجه به پیشنهاد افزایش در آمد دولت از 28 هزار میلیارد تومان امسال به 52 هزار میلیارد تومان بر قیمت بنزین و گازوئیل در جلسه این هفته مجلس مشخص و تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود : البته دولت نیز تاکنون در خصوص نوع کمک ها بر اساس افزایش قیمت حامل های انرژی به صورت جزیی وارد نشده است اینکه باید افزایش قیمت ها در خصوص حامل های پر مصرف باشد یا نه ، این مساله باید مورد بحث  وبررسی نمایندگان و دولت قرار گیرد.

نماینده لاهیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : اینکه دولت برای تامین بودجه سال آینده باید افزایش در آمد داشته باشد قطعی است اما مسلما این رقم را نمی توان از محل مالیات و نفت تامین کرد بلکه باید از محل باز توزیع و افزایش قیمت حامل های انرژی تامین نماید ./خبرخودرو

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=39888
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه