دبیر انجمن قطعه سازان کشورخبرداد

تکنولوژی دست دوم صنایع را زمین گیر کرده است

میهن صنعت : دبیر انجمن قطعه سازان گفت:اگر قطعات یدکی و مواد اولیه را به جای اینکه از چین وارد می کردیم از کشور های پیشرفته می آوردیم هم اکنون صنایع ما با معضل ناکارآمدی تکنولوژی دست دوم مواجه نمی شدیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  ساسان قربانی گفت:اگر دانش فنی لازم را در زمینه قطعات با کیفیت داشتیم  مسلما قطعات با کیفیت مناسب را وارد  صنعت کشور می کردیم ودیگر کشور چین به خود اجازه تحمیل قطعات بی کیفیت رابه کشور ما نمی داد.1dcb6760395909f8e98b885bb8a4ee07

وی ادمه داد: ایران باید واردات خود رااز کشورهایی که در دنیا از نظر تکنولوژی حرف اول رامی زنند داشته باشد که بتوانیم قطعات مناسبی در اختیار صنعت گران کشورقرار دهیم که مردم از محصولات وارد شده از این کشور ها راضی باشند.

قربانی تصریح کرد :اگربه واردات قطعات بی کیفیت از کشور چین ادامه دهیم دیگررضایت مشتریان را از دست خواهیم داد و آنها به سوی خرید محصولات با کیفیت از کشور های خارجی کشیده می شوند.

 عضو انجمن قطعه سازان در گفتگو با ” ماد” بابیان اینکه حتی قطعه سازان ایرانی نیز در میان مدت با توجه به شرایط کنونی امکان ادامه فعالیت ندارند افزود:در صورت ورود تکنولوژی دست دوم وقطعات بی کیفیت صنایع با ضرر و زیان مواجه می شوند و به تعطیلی روی می آورند. در حقیقت تکنولوژی دست دوم صنایع را زمین گیر کرده است.

وی گفت:قطعه سازان و خودرو سازان در صنعت خودرو با ضرر وزیان روبرو هستند واین شرایط در دراز مدت قابل تحمل نیست.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=23557
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه