میهن صنعت :

تیراندازی خونین برای حل مشکلات خانوادگی/قطع انگشت دست شهروند بوشهری

میهن صنعت : فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که پس از تیراندازی و قطع انگشت دست یک شهروند بوشهری متواری شده بود با تلاش پلیس کمتر از چهارساعت پس از وقوع جرم دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سردار حیدر عباس زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح خبر فوق اظهار داشت: ساعت 21 نخستین روز تیرماه امسال یک مورد تیراندازی و تیرخوردگی در محله تنک دوم به پلیس گزارش شد.
 
وی یادآورشد: با حضورعوامل کلانتری 14 شهرستان بوشهر درمحل حادثه یک دستگاه خودرو پراید متعلق به مصدوم که بر اثر تیراندازی دچار خساراتی شده بود و نیز یک انگشت قطع شده کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد ضارب فردی به هویت ˈبˈ است که به علت اختلاف خانوادگی به سمت مضروب به هویت ˈسˈ تیراندازی و پس از وقوع حادثه با یک دستگاه خودرو پراید متواری شده است.
 
عباس زاده گفت: با اجرای طرح مهار و بستن خروجی های شهر بوشهر فرد ضارب در ساعت 23.50دقیقه همان شب دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک قبضه اسحله پنج تیرپران فاقد مجوز، مقادیری مشروبات الکی دست ساز و سوخته تریاک کشف شد.
 
وی همچنین ازدستگیری سه نفر سارق سیم برق درشهرستان گناوه خبر داد و افزود: این سارقان تاکنون به 22 سرقت سیم برق و کابل مخابرات در شهرگناوه و روستاهای اطراف اعتراف کرده اند.
 
عباس زاده یادآورشد: سارقان به همراه پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=52236
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه