«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تیزرهای کیا اپتیمای جدید تمامی ندارد

اخبار و تیزرهای زیادی تاکنون از نسل جدید کیا اپتیما منتشر شده اما به نظر می رسد که تفاوت چشمگیری نکرده است. اسکچ جدید بسیار شبیه به نسخه های منتشر شده بوده اما طراحی جانبی خودرو کاملا به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اخبار و تیزرهای زیادی تاکنون از نسل جدید کیا اپتیما منتشر شده اما به نظر می رسد که تفاوت چشمگیری نکرده است. اسکچ جدید بسیار شبیه به نسخه های منتشر شده بوده اما طراحی جانبی خودرو کاملا به نمایش گذاشته شده است.

تصور می شود که بخش های جانبی خودرو از طراحی صاف بهره برده و به یک برآمدگی برجسته در گلگیرهای های عقب رسیده باشد. سقف نسخه جدید کیا اپتیما شبیه به مدل های کوپه بوده و شیشه های عقب تا انتها کشیده شده است. یک نوار چراغ از ابتدا تا انتهای عقب خودرو نیز به چشم می خورد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. علاوه براین، سیستم اگزوز و دیفیوزر عقب نمایی اسپورت تر به این محصول کره ای بخشیده است.

اسکچ های ابتدایی این خودرو حاکی از ظاهری تهاجمی تر، کاپوت کشیده تر و ورودی های هوای بزرگتر بود که جلوپنجره ای اپتیمای جدید نسخه ای اغراق آمیز از استایل "tiger nose" است.

کابین کیا اپتیمای تازه وارد میزبان طراحی مدرن و مجموعه ای از ابزارهای دیجیتال در کنار یک صفحه نمایشگر بزرگ اینفوتیمنت است و مشتریان شاهد یک کنسول ساده و تعدادی کلید خواهند بود.

اطلاعاتی زیادی در خصوص مشخصات فنی ویا پیشرانه آن منتشر نشده اما انتظار می رود که گزینه های هیبریدی وphev برای این خودرو در نظر گرفته شده باشد.

شرکت کیا در حال انتشار تیزرهای K5 بوده و بنابراین پیش بینی می شود که این خودرو تا سال 2020 روانه بازارکره ی جنوبی نشود و به عنوان اپتیمای 2021 در اختیار مشتریان آمریکایی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188295
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه