«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تیزر اولین محصول ویزمن با همکاری ب‌ام‌و

از آخرین باری که نام کمپانی ویزمن را شنیدیم، 2 سال می‌گذرد. در اکتبر سال 2017 خبری منتشر شد که کمپانی ویزمن با ب‌ام‌و قرارداد همکاری امضا کرده است و حالا پس از دو سال اولین محصول مشترک این دو در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، از آخرین باری که نام کمپانی ویزمن را شنیدیم، 2 سال می‌گذرد. در اکتبر سال 2017 خبری منتشر شد که کمپانی ویزمن با ب‌ام‌و قرارداد همکاری امضا کرده است و حالا پس از دو سال اولین محصول مشترک این دو در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی می‌شود. کمتر از یکماه دیگر نمایشگاه فرانکفورت برگزار می‌شود و قرار است که ویزمن این خودرو را در آنجا رونمایی کند، اما تا پیش از آن یک تیزر از خودرو خود منتشر کرده که به بررسی آن می‌پردازیم. در عکس منتشر شده این خودرو در زیر یک پارچه و وسط کارخانه ویزمن در شهر دولمن آلمان قرار داده شده که جزئیات کمی از آن پیدا است. با توجه به استایل اصلی خودرو حدس ما این است که این خودرو در کلاس کوپه عضلانی قرار بگیرد.

جلو پنجره همیشگی ویزمن نیز از زیر پارچه قابل رویت است که در کنار آن دو چراغ اصلی که استایل آنها مشخص نیست خودنمایی می‌کند. اگر بخواهیم تنها با توجه به این عکس خودرو را تحلیل کنیم باید بگوییم این خودرو که نامش هنوز مشخص نیست، احتمالا نمونه آپدیت شده مدل GT MF4-CS باشد که برای اولین بار در نمایشگاه ژنو سال 2013 رونمایی شد. پیشرانه MF4 از نوع 8 سیلندر بود که 420 اسب بخار قدرت تولید می‌کرد. این خودرو در مدت زمان 4.4 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسید و بیشینه سرعت آن نیز 293 کیلومتر بر ساعت بود. اگر پیشبینی‌های ما صحیح باشد ویزمن بر روی این مدل نیز از پیشرانه 8 سیلندر استفاده خواهد کرد که با توجه به همکاری با ب‌ام‌و قطعا پیشرانه 4.4 لیتری S63 برای آن انتخاب خواهد شد. این پیشرانه که بر روی نسل فعلی M5 نیز سوار شده 600 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه در نسخه کامپتیشن نیز 625 اسب بخار خروجی دارد. هنوز چیزی از قدرت پیشرانه این خودرو اعلام نشده اما قطعا این عدد از 420 اسب بخار نمونه MF4-CS بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=184166
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه