«میهن صنعت» گزارش می دهد:

تیزر فورد موستانگ هیبریدی منتشر شد+ویدیو

شرکت خودروسازی فورد به تازگی یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده که فناوری های آینده این خودروسازآمریکایی را به تصویر کشیده و نخستین تصاویر فورد موستانگ هیبریدی را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی فورد به تازگی یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده که فناوری های آینده این خودروسازآمریکایی را به تصویر کشیده و نخستین تصاویر فورد موستانگ هیبریدی را نشان می دهد.

تفاوت نسخه قدیمی و مدرن فورد موستانگ در این ویدیو چندثانیه ای، به نمایش گذاشته شده است.

همان طور که در این ویدیو مشاهده می شود، جلوپنچره ای فورد موستانگ هیبردی از یک تریم جدید بهره برده و به علاوه شاهد یک لوگوی متمایز هستیم.

این نسخه تازه وارد در مقایسه با نسخه های موجود در بازار از ظاهر ساده تر و کم تهاجمی تری برخوردار است.

اگرچه این خودروساز مطرح جهان تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص جزییات فنی و پیشرانه آن منتشر نکرده اما انتظار می رود که در زیر کاپوت آن یک پیشرانه 8 سیلندری قرار بگیرد.

فورد پیش از این اعلام کرده بود که مدل هیبریدی عملکردی مشابه یک پیشرانه 8 سیلندری خواهد داشت که به عنوان مثال می توان مدل 8سیلندری 5 لیتری فورد موستانگ جی تی 2018 با قدرت 460 اسب بخار و گشتاور  420پوند فیت برای این نسخه هیبریدی در نظر گرفته شود و ذکر این نکته ضروری است که نسخه هیبریدی این پیشرانه قادر به تولید قدرت بیشتری است.

طبق گزارشات منتشر شده، نسخه هیبریدی فورد موستانگ پس از عرضه نسل جدید نسخه های احتراقی آن در سال 2021 به بازار آمریکا وارد می شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=164547
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه