«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تیزر کانسپت الکتریکی ب ام و پیش از نمایشگاه پکن منتشر شد

تا شروع نمایشگاه خودرو پکن 2018 چیزی نمانده است و با نزدیک شدن به آغاز این نمایشگاه، خبرهایی از خودروهایی که قرار است در این نمایشگاه در معرض عموم رونمایی شوند؛ منتشر می‌شود تا انگیزه بازدیدکنندگان برای بازدید از این نمایشگاه افزایش یابد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تا شروع نمایشگاه خودرو پکن 2018 چیزی نمانده است و با نزدیک شدن به آغاز این نمایشگاه، خبرهایی از خودروهایی که قرار است در این نمایشگاه در معرض عموم رونمایی شوند؛ منتشر می‌شود تا انگیزه بازدیدکنندگان برای بازدید از این نمایشگاه افزایش یابد.

خودروساز آلمانی ب ام و در اواخر ماه جاری از خودروی مفهومی و الکتریکی خود در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی خواهد کرد و انتظار برای علاقه مندان به این برند نام آشنا و محبوب به اوج خود رسیده است.

خودروی iX3 که یک شاسی بلند تمام الکتریکی است بارها شکار دوربین عکاسان صنعتی شده و شایعاتی زیادی را به خود اختصاص داده است.

این محصول کانسپت ب ام و از نسل پنجم پشرانه ی الکتریکی بهره برده و به نظر می رسد تمرکز مهندسان این شرکت بر روی رنج مسافتی آن است.

پیش بینی می شود که این شاسی بلند جذاب ژرمن ها در هربار شارژ کامل 200 مایل را طی کند.

 این محصول ب ام و از رقیبان جدی خودروی الکتریکی EQC مرسدس بنز محسوب می شود و بسیاری از علاقه مندان به خودروهای آلمانی در انتظار رقابت این دو شرکت با سابقه هستند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=151198
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه