میهن صنعت

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران به رتبه دهمی آسیا اکتفا کرد

میهن صنعت: تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در آخرین دیدار خود در قهرمانی آسیا مغلوب هنگ کنگ شد و به جایگاه دهمی آسیا اکتفا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت و به نقل از ایرنا از فدراسیون والیبال، شاگردان فریبا صادقی سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در آخرین بازی خود در مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر 17 سال آسیا به دیدار هنگ کنگ رفتند و 3 بر یک مغلوب این تیم شدند.

نوجوانان دختر ایران در ست نخست با نتیجه 25 بر 21 پیروز میدان شدند، اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر16 و 25 بر19مغلوب حریف شدند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر از ترکیب زهرا باقری، مهشاد بزرگ، سوگند حق پرست، زهرا قنواتی، حنانه کرمی، ریحانه موسوی و محدثه مشتاقی در دیدار با هنگ کنگ بهره گرفت.

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در دهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، چهار مسابقه برابر چین تایپه، کره جنوبی، ویتنام و هنگ کنگ برگزار کرد که در چهار دیدار مغلوب حریفان شد، اما به دلیل اینکه ویتنام از سه بازیکن غیر مجاز استفاده کرده بود، نتیجه مسابقه با این تیم سه بر صفر و برد فنی به سود ایران شد.

والیبال نوجوانان دختر ایران تا کنون در سه دوره این رقابت ها شرکت کرده بودند که رتبه نهم در سال 2010 بهترین جایگاه کسب شده ایران در این رقابت ها است.

ملی پوشان ایران در سالهای 2008 و 2012 رتبه ها یازدهم و دهم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا را به دست آوردند و امسال (2014) نیز رتبه دهم دوره قبل را تکرار کردند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=60025
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه