«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تیگو7 جدید با 18 تغییر رونمایی شد+شرایط فروش

شب گذشته شرکت مدیران خودرو طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه و همچنین حسن یزدانی کشتی گیر جویباری قهرمان جهان و المپیک در یکی از نمایندگی های جدید خود از جدیدترین نسخه تیگو7 که شامل 18 تغییر در بخش فنی و طراحی داخلی بود، رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شب گذشته شرکت مدیران خودرو طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه و همچنین حسن یزدانی کشتی گیر جویباری قهرمان جهان و المپیک در یکی از نمایندگی های جدید خود از جدیدترین نسخه تیگو7 که شامل 18 تغییر در بخش فنی و طراحی داخلی بود،  رونمایی کرد.

بیش از یک سال پیش بود که نسخه اول تیگو7 به بازار کشور معرفی شد و در همان زمان توانست سهم خوبی از بازار کشور را به خود اختصاص دهد. هم اکنون نسخه جدید این محصول چشم بادامی ها که شامل تغییراتی در بخش ظاهری و فنی شده به بازار کشور معرفی شده است و از صبح امروز پیش فروش این محصول آغاز می شود.

این تغییرات شامل ارتقا صدای موتور، ارتقای سیستم صوتی، صندلی‌ها با پوشش قهوه‌ای رنگ تو دری‌ها، جنس کاور نرم روی داشبورد، جنس کاور نرم روی رودری‌های جلو، کنسول با طراحی جدید، محل استراحت دست جدید، فضای قرار دادن کارت در کنسول، سیستم EPB، اتو‌هلد، DAC، چراغ مطالعه سرنشینان عقب، دستگیره مخصوص برای برداشتن زاپاس، دو عدد کابل USB، انتقال دکمه AVM بر روی داشبورد، کاور جدید دستگیره درب و رینگ‌های جدید است.

این خودرو مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ به حجم 1.5 لیتر بوده که توان تولید 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر را دارد و توسط یک گیربکس اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

بر اساس این گزارش پیش فروش این محصول از صبح امروز آغاز شده که طبق اعلام شرکت کدیران خودرو مبلغ پیش پرداخت در ز مان ثبت نام 219 میلیون و 520 هزار تومان خواهد بود. همچنین زمان تحویل این خودرو 120 روز کاری خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=166941
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه