میهن صنعت :

ثبت‌نام آرم طرح ترافیک اعضای سازمان نظام پزشکی آغاز شد

میهن صنعت : معاون رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشکی از آغاز ثبت‌نام آرم طرح ترافیک اعضای جامعه پزشکی خبر داد و گفت: متقاضیان از 13 تا 27 دی‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از فارس، سعید ساعی با بیان اینکه ثبت‌نام آرم طرح ترافیک از روز شنبه 13 دی‌ آغاز و تا پایان روز 27 دی‌ماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت آرم می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان نظام پزشکی به آدرس www.irimc.org با مطالعه دقیق شرایط اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و مدارک خود را از طریق پست پیشتاز به دبیرخانه سازمان ارسال کنند.

وی همچنین زمان تحویل مدارک متقاضیان به سازمان را تا پنجم بهمن اعلام و اظهار داشت که به پرونده‌هایی که پس از این تاریخ تحویل سازمان شوند و یا ناقص باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ساعی با بیان اینکه ثبت‌نام افراد متقاضی دلیل بر تعلق گرفتن آرم به آنها نخواهد بود، اظهار داشت: با توجه به سهمیه محدود سازمان تخصیص سهمیه بر اساس اولویت‌بندی مصوب انجام خواهد گرفت.

معاون رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشکی با اشاره اینکه بدلیل محدودیت زمانی امکان تمدید مهلت ثبت نام وجود ندارد از همکاران درخواست کرد تا ثبت‌نام خود را در مهلت مقرر انجام دهند.

معاون رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشکی با اشاره به مذاکرات و رایزنی های انجام شده با اعضا و رئیس شورای شهر تهران بیان داشت: در تلاشیم تا بتوانیم سهمیه سازمان را افزایش دهیم البته با توجه به پیش‌بینی‌های به عمل آمده امسال نیز حدود 8 هزار متقاضی خواهیم داشت که قطعاً سهمیه در نظر گرفته شده برای سازمان پاسخگوی نیاز همه متقاضیان نخواهد بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=65395
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه