میهن صنعت :

ثبت‌نام در نمايندگی، تحويل از كارخانه!

میهن صنعت : به تازگي شركت ايران خودرو از خريداران محصول پژو پارس خود خواسته است كه خودروهاي تحويلي خود را از درب كارخانه در خراسان تحويل بگيرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت به نقل از فرارو به تازگي شركت ايران خودرو از خريداران محصول پژو پارس خود خواسته است كه خودروهاي تحويلي خود را از درب كارخانه در خراسان تحويل بگيرند. بر اساس اين تصميم خريدارن پژو پارس از هر نقطه اي از كشور براي دريافت محصول خريداري شده بايد به ايران خودرو خراسان مراجعه كنند.


از نمايندگي هاي استان تهران اين موضوع را تاييد مي كند و اين نمايندگي ها در پاسخ به اين سوال كه چه عاملي باعث اتخاذ اين تصميم شده است گفتند: «به دليل نزديك شده به پايان سال ايران خودرو براي تحويل سفارش ها از سايت خراسان فعلا بارگيري ندارد.»

طي تماس يكي از مخاطبين فرارو از تبريز هزينه حمل خودرو از ايران خودرو خراسان به مقصد تبريز مبلغي در حدود 500 تا يك ميليون تومان هزينه دارد و خريداران خود بايد اين هزينه را متقبل شوند.

به نظر مي رسد ايران خودرو در راستاي كاهش هزينه هاي خود اينبار هم خريداران را هدف قرار داده است. قرار است تا پايان هفته شوراي رقابت ضابطه جديد قيمت خودرو را با توجه به هزينه تمام شده خودروسازان تعيين كند و سازمان حمايت بر قيمت گذاري خودرو نظارت داشته باشد.
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13933
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه