میهن صنعت:

ثروتمندان پول خود را صرف چه می کنند؟

میهن صنعت: آن‌طور که آمار و ارقام نشان می‌دهد بازار کالاهای لوکس در سال گذشته شاهد تراکنش 1.1 تریلیون دلاری در دنیا بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، آن‌طور که آمار و ارقام نشان می‌دهد بازار کالاهای لوکس در سال گذشته شاهد تراکنش 1.1 تریلیون دلاری در دنیا بوده است. در این میان اتومبیل‌های سوپر اسپورت و بسیار لوکس بسی‌ترین سهم را در خرید و فروش کالاهای لوکس در سال گذشته داشته‌اند. آمارها نشان می‌دهد که افراد ثروتمند در سرتاسر دنیا در سال 2014 در حدود 438 میلیارد دلار را صرف خرید خودروهای لوکس برای خود کرده‌اند.
وسایل لوکس شخصی نظیر لباس ها، عطر و جواهرات بعد از اتومبیل‌های لوکس رتبه دوم بازار خرید و فروش کالاهای لوکس را به خود اختصاص داده‌اند. میزان هزینه‌های انجام‌شده برای خرید وسایل شخصی لوکس در سال 2014 در دنیا در حدود 278 میلیارد دلار بوده است. هزینه اقامت در هتل‌های خاص و لوکس نیز با مجموع هزینه 187 میلیارد دلار در سال 2014 نیز در رتبه سوم قرار می‌گیرد.
در سال‌های اخیر میزان هزینه‌ای انجام شده برای خرید کالاهاو دریافت خدمات لوکس به مقدار قابل‌توجهی افزایش پیداکرده است. به‌طوری که در سال گذشته میزان این هزینه ها برای اولین بار از مرز 1 تریلیون دلار گذشته است. البته بالاتر رفتن رقم این هزینه ها بیشتر شدن تعداد میلیاردرها در سرتاسر دنیا را نیز توجیه می‌کند.
در تصویر زیر کالاهای لوکس دیگرو هزینه‌های انجام گرفته در مورد هریک را در سال 2014 مشاهده می‌کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=67819
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه