میهن صنعت :

ثروتمندترین گوینده جهان

میهن صنعت : «هنک آزاریا» یکی از مطرح ترین گویندگان و صداپیشگان جهان و البته ثروتمندترین آنها نیز است. او شهرت خود را با گویندگی در مجموعه انیمیشن انتقادی «سیمپسونها» به دست آورد و به جای شخصیت های معروفی همچون «آپوناهاسا پیماتپیلون»، «موزیسلاک» و «رئیس وی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، «هنک آزاریا» یکی از مطرح ترین گویندگان و صداپیشگان جهان و البته ثروتمندترین آنها نیز است. او شهرت خود را با گویندگی در مجموعه انیمیشن انتقادی «سیمپسونها» به دست آورد و به جای شخصیت های معروفی همچون «آپوناهاسا پیماتپیلون»، «موزیسلاک» و «رئیس ویگوم» گویندگی کرده است.

اما گذشته از استعداد بی نظیر «آزاریا» در گویندگی و صداپیشگی و دریافت جوایز متعدد اِمی و انجمن بازیگران ، «آزاریا» عنوان ثروتمندترین گوینده در جهان را نیز یدک می کشد. او در حال حاضر با 70 میلیون دلار ثروت یکی از مولتی میلیونرهای عرصه سرگرمی است و سهم بزرگی از درآمد خود را از حضور در تلویزیون بدست آورده است. گویندگی در هر فصل از مجموعه انیمیشن «سیمپسونها» درآمدی بیش از 400 هزار دلار را برای او به همراه دارد.

«آزاریا» یکی از ملاکان بزرگ هم هست . او یک عمارت 10 میلیون دلاری در «بل ایر» کالیفرنیا ، و یک عمارت 5 . 5 میلیون دلاری در بیورلی هیلز دارد.

 

 

«هنک آزاریا» اهل نیویورک است و در خانواده ای ثروتمند نیز متولد شده است. پدرش تاجر است و رسم تجارت را به خوبی به پسرش آموزش داده است. او یک خواهر و یک برادر هم دارد که آنها هم ثروتمند هستند. او سال 1990 با «جولی وارنر» (بازیگر) ازدواج کرد ولی 9 سال بعد به دنبال آشنائی اش با «هلن هانت» از «جولی» جدا شد. در سال 2007 با کیتی رایت که بازیگر است ازدواج کرد و در سال 2009 صاحب یک پسر شد.

منبع: سینما خبر

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=20015
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه