میهن صنعت:

جادوگرانی که به حقه‌های خود ثروتمند شده‌اند+ میزان ثروت

میهن صنعت: با مطالعه گزارش زیر متوجه می شوید درآمد این گروه از آنچه شما تصورمی کنید بسیار بالاتر است ولی این درآمد به چه قیمت؟! در چه شرایطی موفق به دریافت چنین دستمزدهایی می شوند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت  اولین چیزی که درباره جادوگران و شعبده بازان به ذهن می رسد،‌ درآمد بالای آنها است. با مطالعه گزارش زیر متوجه می شوید درآمد این گروه از آنچه شما تصورمی کنید بسیار بالاتر است ولی این درآمد به چه قیمت؟! در چه شرایطی موفق به دریافت چنین دستمزدهایی می شوند؟

 

شعبده بازان وجادوگران در شرایط خاصی دستمزد بالا دریافت می کنند. دست کم 15 شعبده باز حین اجرای نمایش با خطر مرگ مواجه شدند. دیوید کاپرفیلد و هری هودینی معروفترین شعبده بازان قرن هستند که در مسیر اساطیر ستاره دار شدند. کمپ بین المللی جادوگران با 25 هزار عضو بزرگترین کمپ در این زمینه است. «الدون ویگتون» سریع ترین جادوگر دنیا است که در سال 1991، 225 حقه را در 2 دقیقه اجرا کرد و به ثبت گینس رسید.

 

 

دیوید کاپرفیلد/ 800 میلیون دلار

 

«دیوید کاپرفیلد» ثروتمندترین شعبده باز وجادوگر دنیا است. مجموع برنامه هایی که وی اجرا کرده بیش از 3 میلیارد دلار ارزش دارد. او سالانه500 برنامه خاص و ویژه اجرا می کند که بیش از 50 میلیون دلار درآمد دارد. کاپرفیلد جزیره به قیمت 55 میلیون دلار در سال 2006 خرید که اجاره هر شب آن 37 هزار دلار است.

 

 

پن و تلر/175 میلیون دلار

 

آنهاکمدی وجادو را با هم ترکیب کرده اند. درآمد آنها علاوه بر اجرای زنده،‌بازی در مجموعه های تلویزیونی است.

 

 

زیگفرید و روی/ 120 میلیون دلار

 

این  زوج آلمانی – آمریکایی با اجرای برنامه در سال 2003 معروف شدند. در یکی از برنامه ها «روی» هدف حمله یکی از ببرهایش قرار گرفت و باز نشسته شد. او همچنان برنامه هایی در گوشه کنار دنیا اجرا می کند.

 

 

لانس برتون / 100 میلیون دلار

 

در برهه ای از زمان برتون بزرگترین جادوگر جهان بود ولی با  حضور چهره های دیگر به رتبه های بعدی سقوط کرد. او در حال حاضر نمایشهای زنده ای را در تلویزیون اجرا میکند.

 

 

کریس انجل/ 30 میلیون دلار

 

«انجل» از شعبده بازان جوان است که پس از اجرا در «لوکسور« لاس وگاس مطرح شد و هر روز به شهرت و ثروت او افزوده می شود.

 

 

دیوید بلین/ 12 میلیون دلار

 

او فعالیت خود را با حقه های «هری هودینی» آغاز کرد و پس از ارائه مستندی درباره خودش شهرت زیادی بدست آورد. او در حال حاضربرای هراجرای زنده 15 هزار دلار دریافت می کند.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=72580
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه