«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

جالب ترین گجت های خودرو در سال 2019/بخش اول

دنیای فناوری روز به روز در حال بزرگتر شدن است و تکنولوژی ها و اکسسوری های خودرو نیز از این قافله عقب نمانده و شاهد عرضه محصولات جدیدی به بازار هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دنیای فناوری روز به روز در حال بزرگتر شدن است و تکنولوژی ها و اکسسوری های خودرو نیز از این قافله عقب نمانده و شاهد عرضه محصولات جدیدی به بازار هستیم. برخی از این گجت های خودرو به سبب قابلیت های فوق العاده و کارآمد از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند که در ادامه به معرفی جالب ترین گجت های خودرو در سال 2019 پرداخته شده است.

Ztylus Stinger 

قیمت:30 دلار

دستگاه Ztylus Stinger  می تواند حافظ جان شما باشد.تصور تصادف با خودرو و حبس شدن در آن برای هر فردی خوشایند نیست اما آماده بودن در صورت وقوع تصادف می تواند مانع از آسیب جدی به افراد شود. جمع شدن درب و یا پنجره های خودرو در اکثر تصادف ها رخ می دهد که این ابزار با خرد کردن پنجره های خودرو و یا داشبورد می توانند به افراد در خروج از خودرو  کمک کند.

 

Fobo Tire Plus (فوبو تایر پلاس)

قیمت: 168 دلار

دستگاه فوبو تایر پلاس یک وسیله ای کار آمد تلقی می شود که می تواند همانند یک متخصص همراه شما باشد.تنظیم باد لاستیک های خودرو در طول عمر لاستیک و همچنین مصرف سوخت تاثیر دارد. این ابزار از طریق بلوتوث می توانند اطلاعاتی کاملی در این رابطه را به گوشی های هوشمند کاربران منتقل کنند.

و در صورت کم شدن باد لاستیک های می تواند به گوشی هوشمند کاربران هشدار دهد.

 

شارژر یو اس پی Scosche

قیمت: 10 دلار

شارژ کردن ابزارهای مورد نظر در خودرو نظیر گوشی های موبایل از اهمیت بالایی برخوردار است که به لطف شارژر یو اس پی Scosche انجام می شود.این دستگاه امکان شارژ کردن دو دستگاه به صورت همزمان را فراهم کرده و قیمت مناسب آن از ویژگی های قابل توجه آن محسوب می شود.

ردیاب Tile Mate

قیمت:25 دلار

گم کردن سوییچ خودرو و یا جا گذاشتن آن در خودرو  ممکن است برای بسیاری از افراد پیش آمده باشد اما ردیاب Tile Mate این مشکل را برطرف کرده است. این دستگاه یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار است که با انواع سیستم های اینفوتیمنت سازگاری دارد و از طریق اپلیکیشن های گوشی موبایل می تواند کلید و یا سوییچ خودرو را ردیابی کرد.

 

جامپر استارتر Schumacher

قیمت:60 دلار

کابل های جامپر برای اتصال باطری مرده خودرو به باطری خودرو زنده در اندازه مشابه ایده آل است و در صورت عدم دسترسی به خودروی دیگر این کابل ها فایده ای ندارند. جامپر استارتر Schumacher برای چنین شرایطی بسیار کارآمد است و امکان تست دو باطری و شناسایی دقیقمشکل را نیز فراهم کرده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189647
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه