«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

جالب ترین گجت های خودرو در سال 2019/بخش دوم

دنیای فناوری روز به روز در حال بزرگتر شدن است و تکنولوژی ها و اکسسوری های خودرو نیز از این قافله عقب نمانده و شاهد عرضه محصولات جدیدی به بازار هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دنیای فناوری روز به روز در حال بزرگتر شدن است و تکنولوژی ها و اکسسوری های خودرو نیز از این قافله عقب نمانده و شاهد عرضه محصولات جدیدی به بازار هستیم. برخی از این گجت های خودرو به سبب قابلیت های فوق العاده و کارآمد از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند که در ادامه به معرفی جالب ترین گجت های خودرو در سال 2019 پرداخته شده است.

 

شناسایی مجرم با دوربین Garmin Dash 56!

قیمت:200 دلار

دوربین Garmin Dash 56 یک ابزار ایده آل برای مشخص کردن مقصر و اشتباه پس از تصادف است . این ابزار از قابلیت عکس برداری و فیلم برداری برخوردار بوده و با ثبت لوکیشن نشان می دهد که تصادف در چه محلی اتفاق افتاده است.

نظم دهی به صندلی های عقب با Backseat Car Organizer

قیمت: 9 دلار

Backseat Car Organizer محصولی است که با هدف نظم دهی به وسایل در هنگام مسافرت و یا استفاده روزمره از خودرو طراحی شده است. این محصول از پلی استر با دوام ساخته شده و برای خانواده ها انتخابی ایده آل است.

شارژر وایرلس Vanmass

قیمت:46 دلار

شارژر وایرلس Vanmass از گوشی های با سایز 4 الی 6.5 اینچی پشتیبانی می کند. این محصول دارای دو سال گارانتی بوده و امکان تنظیم آن در هر حالتی ممکن است.

Hudway Drive

قیمت:189 دلار

صفحه نمایشگر هدآپ پرتابل Hudway در داشبورد قرار گرفته و صفحه نمایشگر گوشی را در مقابل چشمان راننده قرار می دهد.تصاویر در سایزهای 9 اینچی نمایش داده می شود و مدیریت تماس ها و مسیر یابی با این ابزاربسیار راحت تر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189815
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه