«میهن صنعت»:

جامعه گزینه اصلی استانداری استان مرکزی روی میز هیات دولت

افشار فتح الهی، جدی ترین گزینه استانداری استان صنعتی و اقتصادی کشور و پایتخت صنعتی ایران نهایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  براساس سوابق درخشان و تجربیات ارزنده دکتر افشار فتح الهی در حوزه صنعت و تجارت و سیاسی در کشور گفتنی است قراراست در اولین جلسه هیات وزیران  با حضور رئیس جمهور ؛ وی به عنوان استاندار جدید استان مرکزی به هیات وزیران معرفی شود.

دکتر افشار فتح الهی دارای تجربیات اجرایی و ایده پردازی در حوزه های مهم تولیدی، صنعتی،عمرانی و فرهنگی است  و همین اشرافیت سنگ بنایی ست برای انتخاب یک چهره ملی و جوان نخبه انقلابی برای توسعه و پیشرفت قطب مهم صنعتی کشور مطرح است.

از جمله سوابق و تجارب مدیریتی کلان افشار فتح الهی می توان به معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیر کل طرح ها و تامین مالی این وزارتخانه بعنوان متولی صنعت ، تجارت و بازرگانی کشور اشاره نمود.

در خصوص اهمیت و سوق الجیشی این استان در حوزه  فرهنگ و هنر در کشور نیز می توان خاطرنشان کرد که استان مرکزی و شهرهای پیرامون آن زادگاه علما و مراجع بزرگ و محل پرورش عالمان دینی ست که نقش مهمی در اعتلای فرهنگ تشیع داشته است.

به گزارش گروه جامعه گزارش خبر، این  استان از استان‌های مهم کشور بوده که به لحاظ صنعتی، ترانزیتی و فرهنگی از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است و علت انتخاب یک چهره ملی در حوزه صنعت معدن و تجارت برای این استان به همین دلیل می باشد

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=230972
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه