میهن صنعت :

جانشین راهور ناجا: شماره‌گذاری خودروهای فاقد استاندارد یورو 4 متوقف می‌شود

میهن صنعت : جانشین رییس پلیس راهور ناجا گفت: خودروهای فاقد استاندارد یورو 4، از سال آینده و با پایان یافتن مهلت قانونی شماره‌گذاری نمی شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سردار موسی امیری گفت: سیاست جدی پلیس برای پایان سال جاری و سال 93 این است که برای خودروهایی پلاک صادر کند که دارای استانداردهای تعریف شده یورو 4 باشند.

 

وی هدف از اعمال این سیاست را افزایش سلامت جامعه و کاهش آلاینده های زیست محیطی برشمرد و توضیح داد: برای تشویق خودروسازان، خودروهایی که در ماه های بهمن و اسفند امسال با استاندارد یورو 4 تولید شوند پلاک سال 93 دریافت می کنند.

 

امیری گفت: توقف شماره‌گذاری بدترین نوع جریمه ای است که پلیس برای خودروسازان برابر ضوابط و مقررات اعلام شده قبلی اعمال خواهد کرد.

 

وی افزود: در سال های اخیر پلیس مکرر از خودروسازان برای رعایت استانداردهای یورو 2، 3 و 4 درخواست کرده و حتی اخطار داده بود، اما متاسفانه برخی از آنان اعم از دولتی و خصوصی نسبت به رعایت این استاندارد کوتاهی کردند و باید منتظر عواقبش باشند.

 

جانشین رییس پلیس راهور ناجا در عین حال از همکاری برخی خودروسازان داخلی در رعایت استاندارهای تعیین شده قدردانی کرد.

 

 

به گزارش ایسنا وی یادآورشد: اعمال ضوابط ابلاغی از سوی پلیس برای خودروسازان در جهت کاهش خطرات ناشی از تصادف و افزایش ایمنی سفر است و این اقدام پلیس مانعی برای فعالیت خودروسازان نیست.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=43169
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه